Новости ОМТП

psn codes for musicians http://psn-cardsandcodes.com/ free applications to commence with in web design (part 1)
  • Thu, 21 Nov 2019 08:00:14 +0000: Пасажирський комплекс Одеського порту, включно з будівлею готелю «Одеса», планується до передачі в концесію - Адміністрація Одеського морського порту

    Таку інформацію надав директор головного представництва АМПУ Дмитро Подорян в інтерв’ю одному в вітчизняних телеканалів.

     

    Нещодавно створене головне представництво АМПУ існує в ДП «Адміністрація морських портів України» на правах відокремленого підрозділу. У головному представництві концентруються всі непрофільні активи філій АМПУ в портах, у тому числі і пасажирський комплекс Одеського порту, поки що за винятком готелю «Одеса». Зараз у Міністерстві інфраструктури України вирішується питання про передачу готелю на баланс АМПУ - повідомив Дмитро Подорян – директор головного представництва АМПУ під час інтерв’ю телекомпанії ICTV 19 листопада.

     

    Як пояснив Д.Подорян, цей крок має мету створення найкращих умов для відновлення роботи готелю, для чого потрібні великі інвестиції. Такі можливо отримати шляхом передачі об’єкту у приватні руки.

    - Є різні форми державно-приватного партнерства: передача в управління, договір про спільну діяльність, оренда та інші. Але пріоритетною, відповідно до нещодавно прийнятого Верховною Радою у другому читанні Закону про концесії, являється концесія, - заявив директор головного представництва АМПУ. - Інвестор, що теоретично прийде сюди, повинен розпоряджатися значними коштами і, зрозуміло, буде зацікавлений отримати весь пасажирський комплекс у цілому. А Закон якраз і передбачає можливість передачі в концесію об’єктів, що складають цілісний господарчий комплекс.

     

    Готель «Одеса» не експлуатується вже вісім років. Чому? Розповів в.о. директора ДП «Одеський порт» Олексій Мясковський:

    - Готель був побудований на правах часткової власності (80% належить державі, балансоутримувач ДП «Одеський морський торговельний порт», 20% - приватній компанії) у період з 1999 по 2001 рік. Був введений в експлуатацію і працював до літа 2011 року. Враховуючи правовий факт взаємодії приватного капіталу та держави, готель експлуатувався спільно. У 2011 р. з боку прокуратури Одеської області був поданий позов щодо розірвання відносин з приватною компанією – співвласником готелю. З того часу готель не працює. Договір між державою в особі Одеського порту і компанією було розірвано і співвласник залишив управління готелем, але цій компанії, як і раніше, належить 20% власності. А відтак, сьогодні є кілька варіантів вирішення проблеми. Перший: домовитись з співвласником і разом вкласти гроші у відновлення готелю, але у порту немає таких коштів, а у співвласника - бажання. Другий: викупити у приватної компанії її долю і, консолідувавши комплекс в одних руках, вже щось з ним робити, знайти інвестора, наприклад. Концесійний проект ДП «АМПУ» на території пасажирського комплексу Одеського порту, куди буде включений і готель «Одеса», якраз це передбачає.

     

    Як розповів далі О.Мясковський, адміністрація порту робила спробу у 2011 році передати готель приватній компанії, яка б ним управляла. Компанія була відібрана на конкурсних підставах, були виконані всі передбачені законодавством процедури і отримано відповідне розпорядження Кабінету міністрів. Але на останньому етапі угода зірвалась, оскільки компанія-оператор не знайшла спільної мови зі співвласником готелю, який відмовився підписати договір управління.

     

    У 2015 році було проведено тендер і вибрана організація, що розробила проект реконструкції. За проектом вартість реконструкції може скласти близько 200 мільйонів гривень. Проте ні в Одеського порту, ні в компанії співвласника не знайшлось достатньо коштів на відновлення готелю.

    Найбільший об’єм затрат необхідний на повне відновлення фасадних систем та ремонт комунікацій. Також необхідне відновлення всіх номерів, тобто ремонт внутрішніх приміщень. Ліфти також потребують ремонту. Несучі конструкції готелю, за висновками експертів, знаходяться більш менш в задовільному стані, зазначив керівник ДП «Одеський порт».

     

    Нагадаємо, міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час виступу на Першому інвестиційному форумі Re: think. Invest in Ukraine заявив, що його відомство готове запропонувати передачу в концесію цілісних майнових комплексів у портах Одеси, Маріуполя, Бердянська та Чорноморська. Крім того, В.Криклій розповів про значну зацікавленість інвесторів у тендерах про передачу в концесію портів "Ольвія" і "Херсон" – конкурс триватиме до кінця грудня цього року.

     

    Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

     

    2019112101

     

    2019112104

     

    2019112103

  • Mon, 18 Nov 2019 12:15:54 +0000: За 10 місяців оператори одеського порту забезпечили дві третини обсягів контейнерної перевалки в Україні - Адміністрація Одеського морського порту

    Згідно з даними АМПУ, за 10 місяців українські порти і термінали переробили 812 тис. TEU. Майже дві третини цього об'єму - 531,1 тис. TEU перевалив Одеський порт. Це 70 % усього контейнерного ринку України.

     

    При цьому безперечним лідером є дочірнє підприємство німецького концерну HHLA «Контейнерний Термінал Одеса» (322,6 тис. TEU, +20 % до аналогічних показників 2018 р.). На долю компанії припадає 40% усіх контейнерів, що переробляються на вітчизняному ринку. За підсумками 2018 р. ДП "КТО" зайняв третє місце серед портів і терміналів Чорноморського регіону.

     

    Компанія постійно розвивається і продовжує інвестувати в реалізацію проекту «Карантинний мол». Іноземні інвестиції в цей проект складають більше 100 млн. євро. Сьогодні в тилу причалу 2-к активно ведеться будівництво двох нових складських територій, загальною площею 6 га на 2900 контейнерів. Один майданчик (2 га) вже введений в експлуатацію, ще 4 га знаходяться у стадії освоєння. На цих майданчиках планується встановити 3 тилових перевантажувача RTG. Загальна сума інвестицій складе більше 20 млн. євро.

     

    Другий за обсягами перевалки контейнерів - портовий оператор ТОВ «Бруклин-Київ Порт». Доля компанії на українському ринку складає 26,3 %. Біля причалів Хлібної гавані портовий оператор приймає судна, місткістю понад 10 тис. TEU свого засновника - світового перевізника CMA CGM.

     

    Попри те, що за підсумками 10 місяців колектив БКП понизив свої показники порівняно з аналогічним періодом 2018 р. (208,5 тис. TEU проти 217 тис. TEU в 2018 р.), компанія продовжує розвивати свої потужності, оновлює парк перевантажувальної техніки. Зокрема, цього літа придбані 10 сідельних тягачів Terberg. Оскільки стивідор оперує віддаленими від причалу територіями (судноверфі «Україна» ДП "Одеський порт" та колишнього Одеського цукрорафінадного заводу), у роботі інтенсивно задіяний 21 тягач.

     

    У листопаді на 42-43 причалах Хлібної гавані, згідно з графіком, планується обробити чотири 300-метрові контейнеровози ліній CMA CGM і Cosco та 3 судна щотижневого сервісу BSMAR. Так, 13 листопада під вантажні операції став 300-метровий контейнеровоз COSCO SHIPPING PANAMA (всього більше 3000 операцій). За прогнозами, в листопаді у БКП очікують перевалку контейнерів на рівні 25 тис. TEU.

     

    На XIII Міжнародному «Чорноморському контейнерному саміті», який відбувся у вересні в Одесі, прозвучала фраза про те, що в нинішньому році українські порти зможуть перевалити 1 млн. TEU, тобто повторити рівень перевалки контейнерів докризового 2007 р. Залишилося почекати якихось півтора місяці, щоб переконатися, чи збудуться ці прогнози.

     

    Прес-служба адміністрації Одеського порту

     

    2019111801

     

    2019111802

  • Mon, 18 Nov 2019 08:10:46 +0000: НОВИНИ ПАРТНЕРІВ. Керівник ДП «Одеський порт» проводить зустрічі з колективами підрозділів. Портовий флот - на шляху до повернення на ринок буксирних послуг - Адміністрація Одеського морського порту

    На минулому тижні відбулась зустріч в.о. директора ДП «Одеський порт» Олексія Мясковського з колективом портового флоту, на якій призначений 22 жовтня керівник презентував своє бачення шляхів виводу підприємства з кризової ситуації.

     

    ПРО ШЛЯХИ ВИХОДУ

    - Ситуація, в якій опинився ДП «Одеський порт», близька до критичної, - констатував Олекій Мясковський. - Підприємство вже протягом тривалого часу працює в «мінус». За результатом 9 місяців збитки складають 80 млн. грн (до кінця року можливо виростуть ще на 20 млн. грн.), а дебіторська заборгованість складає 180 млн. грн. Положення складне, але ми знаємо яким чином вирішити проблеми, - запевнив в.о. директора.

     

    Одним з перших кроків було звільнення минулого керівництва підприємства. На їх місце прийшли професіонали, які добре знають свою справу і порт. Це перший заступник директора Петро Жуков - в недалекому минулому був директором ВСП «Судноверф «Україна»; заступник директора з комерційних питань Ігор Кашубський - відомий спеціаліст, займав різні відповідальні посади в порту; заступник директора з економіки Наталія Караджа – в минулому головний бухгалтер Одеського порту, начальник портового флоту Олександр Антонов – моряк з великим досвідом, до недавнього часу капітан Одеського порту. Інші спеціалісти теж відповідальні і не чужі для порту люди.

     

    Першочергові заходи по виводу підприємства зі складної економічної ситуації була представлена Міністру інфраструктури України Владиславу Криклію і була ним підтримана.

    Заходи не передбачають ні тотального скорочення робочих місць, ні об’єднання з АМПУ, про що йшли чутки. Єдина задача, що стоїть перед колективом - ліквідація збитковості та подолання негативних тенденцій, які мали місце останні роки. Це цілком реально.

     

    Оздоровити економіку підприємства планується за рахунок повернення втрачених в минулому позицій.

    Так, портофлот ОМТП займав у вересні лише 8% ринку буксирних послуг в порту. Сьогодні вживаються заходи, які дозволять ліквідувати непрозору конкуренцію з іншими державними компаніями. За рахунок чого до кінця року вдасться повернути 20-30% ринку. Олексій Мясковський висловив надію, що наведенню порядку на ринку буксирних послуг посприяють і спеціальні заходи, що передбачені Міністерством інфраструктури. Це дозволить підвищити доходи підприємства, які будуть спрямовані на стимулювання людей і на відновлення технічного стану суден, які вже давно не ремонтувались.

     

    ПРО ЗАХМАРНІ ОКЛАДИ

    Олексій Мясковський висловив надію, що фінансовий план 2020 року, на відміну від досі не затвердженого ФП 2019 року, буде прийнято своєчасно. Він буде орієнтований на позитивний результат, і в ньому буде передбачено підвищення заробітної плати. При чому у пріоритеті буде виробничий персонал. У цьому напрямку вже зроблено важливий крок. Захмарні посадові оклади, які були у минулого керівництва, зменшені в 8-10 разів. Тільки ця міра принесла економію фонду оплати праці близько 5 мільйонів гривень за місяць.

     

    ПРО СУДНОРЕМОНТ

    Під час зустрічі в.о. директора окреслив і деякі інші напрямки розвитку підприємства.

    Одним з найбільш масштабних проектів планується до реалізації в районі судноверфі.

    Він передбачає розвиток причальної лінії та прилеглої території заводу. Капіталовкладення в межах 80 млн доларів інвестує всесвітньо відома компанія CMA CGM. Найближчим часом проект буде окремо презентовано Прем’єр-міністру України. Скоріш за все, проект буде здійснюватися в рамках нещодавно прийнятого Верховною радою Закону про концесії. Успішна його реалізація суттєво підвищить виробничі потужності Одеського порту, збільшить кількість суднозаходів, а відтак і попит на буксирно-кантувальні операції.

     

    Разом з тим будуть прийняті заходи, щоб зберегти потужності судноверфі та робочі місця.

    - Ми не маємо на меті ліквідацію заводу, йдеться про часткову зміну профілю виробництва. Нічого руйнуватись не буде. Будуть використовуватись цехи і устаткування, будуть задіяні люди, - запевнив О.Мясковський.

     

    Судноремонт за словами керівника буде оптимізовано наступним чином. Док №4, який знаходиться в неналежному стані і ремонтувати його не доцільно з економічної точки зору, буде виставлений на продаж. Док №2 планується передислокувати. Зараз проробляється варіант переміщення його у район 28 причалу. Таким чином, у сфері судноремонту будуть задіяні «ПСМ-650» і док №2, що дозволить ремонтувати не тільки власний флот ДП «ОМТП», а і сторонні судна.

     

    Процес оздоровлення економіки підприємства у чималій мірі залежить від вирішення проблеми кранів та іншого підйомно-транспортного устаткування, яке утримується на балансі ДП «Одеський порт». Від морально застарілої техніки компанії-орендатори відмовляються. Треба проаналізувати ситуацію і вирішити її подальшу долю: списати, або ж реалізувати на ринку. Зараз це питання вивчається у комплексі з проблемою доцільності придбання нової техніки.

     

    Голова профспілки РМТ Одеського порту Володимир Зайков, який також брав участь у цій зустрічі, закликав моряків підтримати ініціативи О.Мясковського, як фахівця, який протягом роботи в Одеському порту з 1998 року довів свій професіоналізм та відданість порту.

     

    На завершення зустрічі О.Мясковський відповів на питання присутніх. Вони стосувались оплати праці, ситуації на ринку буксирних послуг та відповідальності осіб, що завели підприємство у складну економічну ситуацію.

     

    Прес-служба адміністрації Одеського морського порту.

     

     

     

  • Fri, 15 Nov 2019 14:44:09 +0000: Увага, ремонтні роботи з розбирання переїзного настилу - Адміністрація Одеського морського порту

    З необхідністю проведення ремонтних робіт із забеспеченням безпеки руху автотранспорту з 18.11.2019 р. до 19.11.2019 р. у переїздному настилі "Платоновського переїзду" на колії №6А, між стрілкою №5, сигналом М23, будуть виконуватися ремонтні роботи з розбирання переїзного настилу.


    На період проведення ремонтних робіт, шлях руху транспорту буде закритий.

     

    2019111502

  • Fri, 15 Nov 2019 14:34:14 +0000: Ремонтні роботи на естакаді - Адміністрація Одеського морського порту

    Доводимо до Вашого відома, що у зв'язку з виконанням робіт рух на ділянці шляхопроводу 4 - естокада в районе "Червоні пакгаузи" в напрямку ТОВ "КТО" буде обмежано рух по одній смузі на протяжності 70 м з 16:00 15.11.2019 до 11:00 16.11.2019 р.

     

    2019111501