Новости ОМТП

psn codes for musicians http://psn-cardsandcodes.com/ free applications to commence with in web design (part 1)
  • Wed, 12 Jan 2022 11:45:00 +0000: Стивідори Одеського порту відновлюють обсяги після пандемічної кризи: підсумки вантажоперевалки на терміналах порту у 2021 році - Адміністрація Одеського морського порту

    У січні-грудні минулого року оператори причалів порту здійснили ривок у перевалці наливних, зберегли позиції по контейнерних вантажах і майже вирівняли ситуацію з обсягами зернових і чорних металів – двох масових вантажопотоків порту, які найбільше просіли внаслідок пандемії та інших зовнішніх факторів у 2020- на початку 2021 року.

     

     Так, за даними служби економіки Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), вантажообіг підприємства у минулому році сягнув позначки 22 565,5 тис. тонн, що складає 96,6% від аналогічного показника 2020 року. При цьому сухих вантажів у звітному періоді перевалено 19 987,2 тис. тонн (- 7,5 %), наливних – 2 578,3 тис. тонн (+ 47,1 %).

     

     Динаміка обсягів перевалки суховантажів по основних позиціях у номенклатурі виглядає наступним чином:

    - хлібні навалом – 6 832,0 тис. тонн ( - 6,8 % до показника 2020 р.);

    - контейнери – 671 532 TEU (+ 3 %);

    - чорні метали – 4 930,2 тис. тонн (- 16,9 %);

    - інші насипні (глина вогнетривка, руда, шпат польовий ) – 473,1 тис. тонн (+ 44,6%).

     

     Минулий рік для порту пройшов під знаком виходу з пандемічної кризи, - коментує підсумки 2021 р. начальник ОФ ДП «АМПУ» Максим ЛАПАЙ- У першому півріччі ми мали відставання 13,6 процентів від показників 2020 року. У другому півріччі наші партнери - стивідорні компанії скоротили відставання більше ніж у три рази… В цьому контексті дуже доречним виявився рекордний врожай зернових в Україні. Оператори портових елеваторів, перевізники, уся транспортно-логістична структура порту виявилися готовими до різкого нарощування обсягів зернових, починаючи з серпня...

     

    На даний момент перевалка вантажів в Одеському порту здійснюється на шістнадцяти терміналах: 1 – нафтоналивний, 1 – портовий холодильник, 2 – контейнерні термінали, 2 – з перевалки харчових масел, решта 10 – зернові навалом, металопродукція, генеральні, тарно-штучні та інші вантажі. Усіма терміналами управляють приватні компанії у статусі портових операторів. Найбільший приріст вантажообігу за минулий рік продемонстрували ТОВ «Олімпекс Купе Інтернейшнл» - 1 382,8 тис. тонн (+ 45,7% до результату позаминулого року), ТОВ «Новотех- Термінал» - 2 524,2 тис. тонн (+ 13,2%). Лідер серед українських терміналів з перевалки контейнерних вантажів – ДП «КТО» (дочірнє підприємство німецького холдингу HHLA) у звітному періоді зміг не лише втримати позиції 2020 року, а й наростити показники – 390 806 TEU(+5,1%).

     

    P1

  • Tue, 14 Dec 2021 13:25:49 +0000: В Одеському морському порту відбулось чергове засідання Ради порту - Адміністрація Одеського морського порту

    Сьогодні, 14 грудня 2021 р., відбулось чергове засідання Ради Одеського морського порту. У роботі зібрання взяли участь директори компаній-портових операторів, представники органів місцевої влади, громадських організацій. У форматі он-лайн до дискусії за круглим столом долучився керівник ДП «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») Олександр Голодницький.

     

    Засідання почалося з доповіді-презентації начальника адміністрації порту Максима Лапая про стан виконання фінансово-економічних показників, результати вантажоперевалки за 11 місяців 2021 року у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року та про хід реалізації інвестиційних проектів в порту.

     

    У доповіді, зокрема зазначалось, що в січні-листопаді ц.р. на причалах порту перевантажено більше 21,4 млн. тонн вантажів, що на 4,2 відсотки нижче від показника аналогічного періоду минулого року. При цьому, зазначив М.Лапай, у другому півріччі розрив у обсягах перевалки оператори причалів скоротили втричі.

     

    За словами виступаючого, 2021-й рік відзначився високими темпами реконструкції причалу №7 Карантинної гавані та досить значними обсягами ремонтних робіт на магістральному автомобільному шляхопроводі і коліях залізничної мережі порту. Загалом, виконання капітальних інвестицій на об’єктах Одеської філії ДП «АМПУ» за 11 місяців 2021 року перевищило показник аналогічного періоду минулого року на 87 % і на початок грудня сягнуло позначки 354 млн. грн.

     

    Під час обговорення питань порядку денного заступник голови Одеської обласної адміністрації Олег Муратов закликав присутніх для просування інтересів галузі використовувати можливості щодо відродженої Ради розвитку морегосподарського комплексу при ОДА. О.Муратов також від імені губернатора подякував портовикам Одеси за стабільні економічні показники та забезпечення великої кількості високооплачуваних робочих місць у регіоні.

     

    Довідково. Засідання консультативного дорадчого органу Рада Одеського морського порту, у відповідності до нормативних документів, проводиться з періодичністю не менше, ніж один раз на квартал. Починаючи з 2019 року, у порту запроваджена традиція регулярного звітування адміністрації порту про результати своєї діяльності перед портовими операторами та представниками державних і громадських організацій, які входять до Ради Одеського порту.

     

    p1

     

    2

     

     

  • Wed, 01 Dec 2021 07:59:43 +0000: «Екватор пройдено»! Реконструкція причалу №7 Одеського морського порту - виконано 69% робіт - Адміністрація Одеського морського порту

    Станом на 1 грудня ц.р. обсяг будівельних робіт за об’єктом реконструкції причалу №7 Карантинної гавані складає 69 %. Про це повідомляють у інженерній службі Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»).

     

    Так, за твердженням фахівців, на теперішній час за пусковим комплексом № 2 завершено цикл робіт з влаштування основи нової причальної стінки:

    -          занурення екрануючих паль кордонного ряду з труби Ø1420 мм,

    -          занурення лицьової стінки з металевого шпунту,

    -          буріння грунтових анкерів,

    -          відсипання та ущільнення піску зворотної засипки,

    -          бетонування та облаштування швартовними пристроями 80-метрової ділянки верхньої будови причалу

     

    - Адміністрація Одеського порту знаходиться у постійній взаємодії з підрядником у питаннях забезпечення графіку виконання робіт, - коментує начальник ОФ ДП «АМПУ» Максим ЛАПАЙ. – Будівельні роботи на пусковому комплексі № 2 ведуться потоковим методом із дотриманням усіх технологічних вимог та врахуванням досвіду подібних операцій на першому пусковому комплексі причалу № 7. Потоковий метод дозволяє приступати до наступного етапу робіт на одних ділянках при продовженні робіт на попередніх…

     

    Як розповідають у інженерній службі підприємства, наразі виконуються бетонні роботи з омонолічування оголовку лицьової стінки причалу №7 (з дев’яти секцій пускового комплексу завершено роботи на трьох), а також виготовлення та занурення паль тилових рядів з труби Ø1020 мм (занурено 137 одиниць з 252 за проектом). Згідно з графіком, найближчим часом підрядник приступає до влаштування монолітної бетонної розвантажувальної плити, підготовки основи для монтажу залізничних та підкранових колій, прокладки інженерних мереж, підготовки території у тилу причалу для влаштування покриття складської зони. Зазначені роботи заплановані до реалізації у 2022 році.

     

    Довідково.

    • Будівництво причалів Бакалійної набережної Одеського морського порту здійснено впродовж 1870-1888 років.
    • У 60-х роках ХХ століття за проектом інституту «ЧорноморНДІпроект» була здійснена реконструкція набережної, у процесі якої три причали були трансформовані в одну причальну лінію. На той час це був найсучасніший причал, якому згодом присвоїли номер 7. При своїй довжині у 357,4 м він став одним з найбільших на Північно-Західному узбережжі Чорного моря.
    • У 2013 році нормативний термін експлуатації причалу № 7 вичерпано. Після обстеження гідротехнічної споруди фахівцями ЧорноморНДІпроекту було прийняте рішення про необхідність її капітальної реконструкції.
    • Проект реконструкції причалу №7 затверджено розпорядженням Кабінету міністрів України № 688-р від 27.09.2017 р. Довжина причалу після реконструкції збільшиться на 29 метрів і досягне 386 метрів. Загальний обсяг робіт по проекту розділений на три пускових комплекси: ПК №1 - реконструкція 163,32 м причалу, ПК №2 - реконструкція решти 223,19 м, ПК №3 - днопоглиблення акваторії до 13,5 м від «0» Одеського порту.
    • Перша ділянка реконструйованого причалу (пусковий комплекс №1) була введена у експлуатацію у вересні минулого року.

     

    DSC 0030

     

    DSC 0036

  • Sat, 27 Nov 2021 10:31:56 +0000: Карантинна гавань Одеського морського порту завантажена суднами - Адміністрація Одеського морського порту

    За інформацією головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») 27 листопада в Карантинній гавані Одеського порту одночасно проходили обробку теплоходи:

     

    PUNKT (довжина 176,63 м, прапор Мальти) – завантаження ячменем з 3 причалу (оператор ТОВ «Олімпекс Купе інт.);

     

    PAREA (225м, прапор Мальти) – кукурудза з 4 причалу (оператор ТОВ «Олімпекс Купе інт.);

     

    ISABELITA (189,99 м, прапор Норвегії), 7 причал, металопродукція (оператор ТОВ «Металзюкрейн Корп. Лтд»):

     

    TENRO MARU (189,99 м, прапор о-вів Мен), 8 причал, металопродукція (оператор ТОВ «Металзюкрейн Корп. Лтд»);

     

    Поряд на 13 причалі (оператор ТОВ «Новолог») завантажується чавуном т/х SOPHIA I (140,3 м, прапор Ліберії).

     

    Увечері до 2 причалу (оператор ДП «Контейнерний термінал Одеса») очікується підхід 139-метрового контейнеровоза ADMIRAL MOON.

     

    Як вже повідомлялось Одеський морський порт вийшов в лідери серед українських портів за перевалкою металопродукції. За 10 місяців ц.р. показник перевалки прокату чорних металів та чавуну на причалах Одеського порту сягнув позначки 4,3 млн. т. У жовтні, обсяги перевалки металопродукції склали 450,46 тис. т. Це кращий показник року.

     

    За оперативними даними головної диспетчерської з початком нового маркетингово року зростає і вантажоперевалка зернових.

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    p1

  • Fri, 26 Nov 2021 10:14:36 +0000: В Одеському морському порту завершилась операція зі спуску на воду патрульних катерів, що прибули зі США - Адміністрація Одеського морського порту

    Сьогодні, 26.11.2021 р., завершилась операція з розвантаження патрульних катерів «Суми» і «Фастів» (тип Island), які 23 листопада прибули зі США на палубі теплоходу OCEAN GRAND - транспортного судна ВМС Сполучених Штатів.

     

    Бойові кораблі, що мають поповнити склад ВМС ЗС України, «ставили на воду» за допомогою штатних кранових стріл т/х OCEAN GRAND. З огляду на технологічну складність робіт, катери знімали з палуби транспортного судна у два етапи – 25-го та 26-го листопада. Другий катер торкнувся кілем води сьогодні - о 13 год. 55 хв. за київським часом. Обидва кораблі відбуксовано до причалів бази ВМС ЗСУ.

     

    Нагадаємо, перші патрульні катери типу Island, які отримали назви «Слов’янськ» та «Старобільськ», Одеський порт прийняв під вивантаження два роки тому – восени 2019 р.

     

    За інформацією у ЗМІ, наразі готується до відправки зі Сполучених Штатів в Україну п’ятий патрульний катер типу Island. Вже відоме його нове ім’я - «Вячеслав Кубрак» (на честь морського піхотинця, що загинув, захищаючи територіальну цілісність України). Місцем дислокації дивізіону з п’яти патрульних катерів типу Island визначено порт Південний.

     

    p1

     

    p2

     

    p3

     

    p4

     

    p5