Новости ОМТП

psn codes for musicians http://psn-cardsandcodes.com/ free applications to commence with in web design (part 1)
  • Fri, 20 Sep 2019 09:23:52 +0000: Перевалка залізорудного концентрату в Одеському порту здійснюється з дотриманням санітарних норм і під суворим екологічним контролем - Адміністрація Одеського морського порту

    Роз’яснення прес-служби ОФ ДП «АМПУ»

    з приводу розповсюдженої вчора, 18.09.2019 р., інформації про «відновлення перевалки руди в Одеському порту відкритим способом» і начеб-то порушених при цьому санітарних нормах, які забороняють перевантажувати «руду відкритим способом ближче одного кілометра від місць постійного перебування живих людей»

     

    1. Згідно СанПіН 2.2.1/2.1.1.1200-03 «Санітарно-захисні зони і санітарна класифікація підприємств, споруд та інших об'єктів», для здійснення перевантажувальних робіт з насипними вантажами санітарно-захисна зона повинна становити 300 м.

    Відстань між складським майданчиком у тилу причалів 7-8 Бакалійної набережної порту, де сьогодні стивідорна компанія ТОВ «Металзюкрейн Корп. ЛТД» здійснює накопичення суднової партії залізорудного концентрату (ЗРК), і зеленою зоною центрального міського парку ім. Т.Г.Шевченка, не виходить за межу СЗЗ порту.

     

    2. За даними адміністрації стивідорної компанії, в даний момент складський майданчик у тилу причалів №№ 7-8, де зазвичай накопичують металопрокат, не завантажений на 100 %. З огляду на необхідність ефективного використання орендованих у адміністрації порту виробничих потужностей, майданчик «довантажується» судновою партією залізорудного концентрату в обсязі 40 тис. тонн.

     

    3. Портовий оператор ТОВ «Металзюкрайн Корп. ЛТД» займається перевалкою вантажів на причалах №№7-8 Одеського порту з 1 серпня 1993 року. Діяльність компанії пройшла сертифіккацію BUREAU VERITAS Certification  за міжнародним стандартом якості ISO-9001. З-поміж іншого, оператор має право здійснювати навантажувально - розвантажувальні операції з навалочними вантажами (в т.ч. рудою).

    Для виконання операцій з перевантаження ЗРК у компанії є всі необхідні дозвільні документи, а саме:

    - «Оцінка впливу господарської діяльності на довкілля» і висновки Державної екологічної експертизи, де вказаний перелік вантажів, які можуть оброблятися на причалах в Одеському морському порту;

    - Дозвіл на викиди забруднюючих речовин, на підставі якого підприємство сплачує екологічний податок;

    - Робоча технологічна карта (РТК) з перевантаження залізо-рудного концентрату.

     

    4. Спеціалістами відділу екологічної безпеки Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» проводиться постійний контроль впливу господарської діяльності ТОВ «Металзюкрейн» на навколишнє середовище, в т.ч. шляхом регулярного відбору проб повітря, які досліджує незалежна сертифікована лабораторія. Результати досліджень показують відсутність перевищення ПДК шкідливих речовин на місці проведення перевантажувальних робіт і у СЗЗ порту. Крім того, в 2019 році на ТОВ «Металзюкрайн» була проведена планова перевірка територіальним органом - Державною екологічною інспекцією Кримсько-Чорноморського округу на предмет виконання вимог природоохоронного законодавства. Перевірка не виявила порушень при здійсненні господарської діяльності ТОВ «Металзюкрейн».

     

    5. ЗРК, тобто, збагачена мікрогранульована залізна руда, не входить до переліку вантажів з високим ступенем пилоутворення (рос.:«пылящие грузы»), оскільки

    - залізорудний концентрат містить близько 10% вологи, при його зберіганні на поверхні бурту утворюється кірка;

    - високий питомий вміст заліза (60-65%) робить цей вантаж «важким», бурти концентрату на відкритих майданчиках не піддаються впливу вітрової ерозії;

    - вугільний пил у складі ЗРК відсутній.

     

    6. З точки зору транспортних властивостей, ЗРК відноситься до класу вантажів, які не утворюють небезпечних хімічних реакцій, негорючі, пожежо- та вибухобезпечні, не схильні до самонагрівання і самозаймання.

     

    7. Залізорудний концентрат вивантажують з напіввагонів на причал за допомогою грейферів з пелюстками щільного змикання, подальша зачистка рухомого складу здійснюється електромагнітами, а при перевантаженні на судна між бортом і причалом навішуються відбійні пологи (козирки), що виключає потрапляння вантажу в акваторію .

     

    8. ЗРК не є небезпечним вантажем. У Правилах морського перевезення небезпечних вантажів (МОПОГ - РД 31.15.01-89) такий вантаж відсутній.

     

    З огляду на вищезазначене, розповсюджена 18 вересня інформація про начеб-то допущені порушення екологічних вимог підчас перевалки ЗРК в Одеському порту виглядає свідомим перекручуванням фактів з метою маніпуляції громадською думкою і нанесення шкоди діловій репутації державного підприємства.

     

    Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

  • Fri, 20 Sep 2019 03:50:26 +0000: Ігор Ткачук: Ми створюємо умови для бізнесу, щоб він заробляв, а ми разом з ним - Адміністрація Одеського морського порту

    Цьогоріч пасажирський термінал Одеського порту визнано найкращим у Чорному морі – незважаючи на те, що останніми роками тут практично не бувало туристів у "класичному" розумінні цього слова.

    Яким чином цього вдалося досягти і які перспективи це відкриває для круїзного потоку в Україну спілкуємося з начальником Одеської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" Ігорем Ткачуком.

    Також говоримо про зростання показників порту, будівництво нових причалів та перспективи корпоратизації підприємства.

     

    ВПЕРШЕ ЗА 4 РОКИ ДО ОДЕСИ ЗАХОДЯТЬ КРУЇЗНІ ЛАЙНЕРИ, І МАЄМО ЗАЯВКИ НА НАСТУПНИЙ РІК

    - Пасажирський комплекс Одеського порту визнано найкращим в Чорному морі. За якими показниками ви лідери?

    - Таку оцінку дала європейська організація MedCruise, яка оцінює інфраструктуру пасажирського терміналу для прийому гостей. Йдеться про зону відпочинку, митний пункт, власне морвокзал. Ми були здивовані, коли нас запросили на церемонію нагородження. Хоча багато зробили для того, щоб бути першими. Минулого року ми запросили цю організацію провести засідання в Одесі. Прибули також представники всіх портів Чорного моря. Раніше ми представляли Одеський порт на всіх заходах, які проводила дана організація - в Америці, в Туреччині, у Франції, в Румунії. Зробили реконструкцію фасаду морвокзалу. До речі, це єдиний визнаний в Україні кінетичний фасад, який рухається від сили вітру.

    Критерії, за якими європейці оцінювали – це комплекс послуг. Що б ви хотіли мати у місці приїзду? Щоб було чисто і зручно. Щоб митниця і паспортний контроль працювали швидко. Щоб було зручно потім піднятись сходами чи ескалатором та вийти до автобуса. Щоб автобус був гарний і зручний. Для судна, що важливо? Це безпека. Можливість заправитись паливом, бункеровку зробити. Щоб було чисто в акваторії.

    - Ви анонсували круїзний ренесанс в Одесі. На тлі яких показників побачимо таке "відродження"?

    - Майже 4 роки в Одеський порт не заходили світові круїзні лайнери, працювали тільки місцеві. Ми втрачали доходи, а Одеса - туристів.

    - Ви сказали 4 роки. Тобто причиною відсутності круїзних кораблів стала не війна?

    - Це було пов’язане не тільки з тими проблемами, які у нас є (безпека, воєнні дії на сході нашої країни). Це ще й події, які відбулися в Туреччині - спроба воєнного перевороту. В той час кількість круїзних судозаходів в Чорне море зменшилась майже до нуля. І це проблема не тільки Одеського порту, а й інших портів чорноморського регіону.

    Однак ми переконували на всіх заходах, що в Україні безпечно і що ми маємо необхідну інфраструктуру. Наголошували, що безпека в Одеському порту на високому рівні. І місто готове зустрічати туристів. І цього року у нас вже дві заявки було. Один круїзний лайнер не зайшов з технічних проблем - поломка двигуна. Другий очікуємо у жовтні. На 2020 рік маємо 11 заявок від великих круїзних лайнерів. На 2021 рік отримали - 11 заявок, а на 2022 – поки що подано дві заявки. Окрім того, за результатами проведених переговорів під час Міжнародної виставки круїзної індустрії Seatrade Europe 2019, ми можемо розраховувати на 6 додаткових суднозаходів у 2021 році і на 2 додаткових суднозаходи у 2022.

    Детальніше

     

    2019092001

  • Thu, 19 Sep 2019 11:28:37 +0000: Одеський порт: реконструкція першого пускового комплексу 7 причалу увійшла в завершальну стадію - Адміністрація Одеського морського порту

    Реконструкція першого пускового комплексу (163 м) найдовшого причалу Одеського порту - №7 (358 м), що почалася в січні 2018 р., увійшла в завершальну стадію. У середині вересня протягом одного дня компанія-підрядник - ТОВ «Рембудтрест ЧМП» - виконала бетонування верхньої надбудови розвантажувальної плити однієї із секцій, використавши 240 куб. м бетону.

     

    Оскільки в середньому один бетоновоз перевозить 7 куб. м бетону, спецтранспорт заходив в порт безперервною колоною. Основна умова - відсутність перерв при бетонуванні, оскільки це позначається на якості бетонування і подальшій роботі конструкції. Після застигання бетону секцію засиплють щебеневим баластом, на який будуть покладені залізничні колії.

     

    Коли адміністрація порту приймала рішення про реконструкцію причалу №7, було ясно, що повністю виводити такий причал з експлуатації недоцільно. Тому його реконструкцію розділили на пускові комплекси: перший - 163 м; і другий - 223 м.

     

    - Оператор 7 причалу, компанія «Металзюкрейн», маючи найдовший причал в порту, була однією з успішних в плані вантажоперевалки серед портових операторів. Через причал перевантажували і продовжують перевантажувати метал, зерно, ЗРК, вантажі в біг-бегах. Однак причал протягом півстоліття кардинально не ремонтували, і в умовах інтенсивного режиму експлуатації він підлягав відновленню. Тому адміністрація порту прийняла рішення реконструювати причал, подовжити його на 26 м. Для нас дуже важливо створювати комфортні умови бізнесу, піклуватися про те, щоб у наших партнерів не було ніяких проблем з експлуатацією гідротехнічних споруд, - прокоментував начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук.

     

    За свідченням фахівців інженерної служби адміністрації порту, підрядник виконав досить великий обсяг робіт. Було забито 43 палі кордонного ряду максимального діаметра 1420 мм і довжиною 33 м, занурена нова лицьова стінка з шпунта, виконано великий обсяг по влаштуванню пальової основи розвантажувальної плити в тилу причалу і виконані інші роботи. При цьому вперше для Одеського регіону на вантажних причалах застосована система ґрунтових анкерів для зміцнення шпунтової стінки. Технологія налагоджена, підрядник веде роботи в дві зміни.

     

    Згідно проектного рішення, причал №7 не тільки подовжиться (386 м), а й стане ширшим на 5,6 м, вийшовши в акваторію. Важливо, що глибина біля причалу і на частині акваторії Карантинної гавані буде збільшена до 13,5 м (для порівняння, зараз біля причалу - 11 м, проектна - 11,5 м), а навантаження на кв. м складської площі сягне максимальної позначки 20 тонн. Це дозволить швартувати біля причалу два судна одночасно, причому одне з них - панамакс.

     

    ДОВІДКА. Причал №7 був побудований в 1965 р і експлуатувався як універсальний для перевалки насипних і генеральних вантажів. У 1980-2000 рр. тут інтенсивно велися вантажні роботи. Протягом 50 років причал капітально не ремонтували, за винятком дрібного поточного ремонту. Навантаження плюс агресивне середовище зробили свою справу: лицьова стінка причалу, що складається з металлошпунта, піддалася корозії, зносилися і кородували інші конструктивні елементи. У 2017 р адміністрація порту прийняла рішення реконструювати причал.

     

    20190901921

     

    20190901922

  • Thu, 19 Sep 2019 10:10:57 +0000: АНОНС. У рамках профорієнтаційного проекту Одеський порт презентує три професії. Приводьте своїх діток у парк Шевченка цієї суботи… - Адміністрація Одеського морського порту

    Одеська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») вдруге візьме участь у національному профорієнтаційному проекті «Місто професій». У цьому році портовики взяли на себе зобов’язання забезпечити технічну комплектацію і фаховий супровід трьох місць показу у експозиції «міста майстрів».

     

    Зокрема, юним відвідувачам експозиції будуть презентовані професії моряка портового флоту, оператора універсального трактора-екскаватора-навантажувача JCB, водолаза з обстеження морського дна і підводної частини гідротехнічних споруд у операційній акваторії. Усі бажаючі зможуть отримати масу цікавої інформації з різних напрямків роботи порту і сфотографуватись зі справжнім капітаном морського буксира-кантувальника, за кермом справжнього трактора та у справжньому водолазному оснащенні.

     

    Нагадуємо, «Місто професій» радо прийматиме усіх відвідувачів наступної суботи, 21 вересня ц.р., на алеї міського ЦПКіВ ім.Т.Г.Шевченка. Термін роботи виставки-презентації: з 12.00 до 15.00 год.

     

    Організатори запрошують на профорієнтаційний захід батьків з дітьми у віці від 3 років. Приходьте, можливо, саме цей похід стане визначальним у виборі Вашим чадом улюбленої справи на все життя.

     

    Профорієнтаційний проект «Місто професій» сприяє формуванню українців як нації свідомого вибору!

     

    Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

     

    2019091911

  • Wed, 18 Sep 2019 09:40:32 +0000: TRANS EXPO ODESA-MYKOLAIV: на Одеському морвокзалі стартувала галузева виставка, яка вперше проходитиме у двох «морських столицях» України - Адміністрація Одеського морського порту

    18 вересня 2019 р. ОДЕСА. Сьогодні опівдні у великому холі морського вокзалу Одеського порту урочисто відкрився великий транспортний форум, під вимпелом якого об’єднались експозиції чотирьох спеціалізованих виставок:

     

    - 16-ї виставки з судноплавства, судно будівництва і розвитку портів «Одеса 2019»;

    - 22-ї виставки з транспорту і логістики «Транс-Україна 2019»;

    - спеціалізованої виставки «Трансрейл-Україна 2019»;

    - спеціалізованої виставки «Комерційний і муніципальний транспорт 2019».

     

    Стендова експозиція перелічених заходів сформована компаніями морської галузі, діяльність яких пов'язана з морськими і річковими перевезеннями, постачальниками навігаційного і суднового устаткування, тренажерними центрами, портами і терміналами, суднобудівними і судноремонтними заводами, а також профільними вищими і професійно-технічними навчальними закладами. Зокрема, підприємства портового комплексу представлені об’єднаним галузевим стендом ДП «Адміністрація морських портів України» та стендом Маріупольського порту.

     

    Цьогорічний TRANS EXSPO порадував приємним сюрпризом - вперше заходи традиційного виставкового форуму проходитимуть у два етапи: 18-20 вересня - на Одеському морському вокзалі, 20-21 вересня – на території суднобудівного заводу «Нібулон» у Миколаєві. Підчас перебування у місті корабелів представники вітчизняних і зарубіжних компаній матимуть змогу побачити перші реальні ознаки відродження галузі суднобудування в Україні. Саме це пообіцяв учасникам виставкового форуму його організатор – рекламно-інформаційна агенція «Медіа-Компас».

     

    Прес-служба адміністрації Одеського морського порту 

     

    DSC 0009

     

    DSC 0017

     

    DSC 0029

     

    DSC 0046