Новости ОМТП

psn codes for musicians http://psn-cardsandcodes.com/ free applications to commence with in web design (part 1)
  • Fri, 19 Jul 2019 12:22:06 +0000: Проти адміністрації Одеського порту здійснено інформаційну провокацію - Адміністрація Одеського морського порту

    Сьогодні, 18 липня, ряд ЗМІ розповсюдив інформацію про агітаційний передвиборчий захід, який провела на території Одеського морського порту одна з політичних партій. Автори публікацій наголошують на тому, що адміністрація порту, яка до цього ніколи й нікому не дозволяла проводити на території держпідприємства політичну агітацію, раптом зробила виняток і тим самим порушила Закон.

     

    З огляду на вищесказане, офіційно заявляємо, що допуск на територію порту партійних лідерів і супроводжуючих їх журналістів було оформлено у відповідності до діючого «Положення про пропускний режим…» на прохання керівництва стивідорної компанії ТОВ «Бруклін-Київ», викладене у офіційному листі, яким сповіщалось про наміри провести зустріч з трудовим колективом у обідню перерву 17.07.2019 р. Означений лист було відповідним чином завізовано і скріплено мокрою печаткою органу Державної прикордонної служби, який здійснює контроль за порядком перебування і пересування всіх осіб і транспортних засобів в пункті пропуску через державний кордон України для міжнародного морського сполучення «Одеський морський торговельний порт».

     

    Адміністрація Одеського порту взаємодіє з компаніями-операторами вантажних терміналів (їх в порту налічується 15) на основі двосторонніх типових угод, форма яких затверджена Адміністрацією морських портів України і узгоджена профільним міністерством. Дані угоди не передбачають втручання держпідприємства у господарчу діяльність і внутрішні справи будь-кого з портових операторів. Відповідно, адміністрація порту не мала формальних підстав для відмови у допуску зазначених у листі осіб на ТЕРИТОРІЮ причалу №39 Хлібної гавані, яку ОРЕНДУЄ ПРИВАТНА КОМПАНІЯ, для проведення ВНУТРІШНЬОГО заходу У КОЛЕКТИВІ ПРИВАТНОЇ КОМПАНІЇ. Ніхто з працівників державного підприємства до участі у заході не залучався.

     

    Викладені у пресі звинувачення з приводу поблажливого ставлення з боку посадових осіб порту до тієї чи іншої політичної сили вважаємо безпідставними і провокаційними. У своїй діяльності адміністрація Одеського порту керується виключно Законом, за останні 3 роки у колективі держпідприємства жодного разу не проводилось політичних зібрань, а очільник ОФ ДП «АМПУ» Ігор Ткачук багато років займає тверду проукраїнську державницьку позицію, що видно з його громадської діяльності і дописів на власній сторінці у мережі Facebook.

     

    Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

  • Fri, 19 Jul 2019 05:59:58 +0000: Одеський порт та AB KLAIPEDOS NAFTA домовились про обмін інформацією в галузі проектування, будівництва та експлуатації LNG-терміналів - Адміністрація Одеського морського порту

    Попередні домовленості про співробітництво у даній сфері були досягнуті кілька місяців тому на теренах міжнародної конференції KLAIPEDA LNG FORUM 2019 (м. Клайпеда, 14-17 травня 2019 р.). На днях вони були закріплені Меморандумом про співробітництво між Одеською філією ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») та AB KLAIPEDOS NAFTA - однією з провідних компаній Литовської Республіки, яка спеціалізується на перевалці нафтопродуктів і експлуатує один з найефективніших у Європі терміналів з прийому та регазифікації зрідженого газу (LNG-термінал).

     

    Підписання цього документу начальник ОФ ДП «АМПУ» Ігор Ткачук назвав першим кроком на шляху освоєння Одеським портом нового напрямку діяльності, який віддзеркалює загальноєвропейські тенденції розвитку портового господарства.

     

    І.ТКАЧУК: - У відповідності до положень стратегії EUROPA-2020, країни Європейського Союзу сьогодні активно впроваджують інноваційні технології з метою зменшення шкідливих викидів у атмосферу. Промислове виробництво, транспорт, інші галузі переводяться на альтернативні види енергії, головним чином на зріджений природний газ. А це в свою чергу спричинило повсюдне будівництво морських LNG-терміналів, які вже експлуатуються більш ніж у десяти країнах. Одеський порт, який знаходиться у центрі великого міста, також послідовно проводить політику екологізації виробничого циклу, відмови від шкідливих вантажів. То ж цілком природньо, що адміністрація порту ініціювала переговори про інформаційний обмін за цією тематикою з компанією, яка спорудила і вже чотири з половиною роки експлуатує морський LNG-термінал у Клайпедському порту і надає увесь комплекс послуг логістики зрідженого природного газу…

     

    За інформацією І.Ткачука, на даний момент Сторони-підписанти «Меморандуму» визначилися з контактними особами та форматом обміну інформацією у галузях, пов’язаних з організацією виробничого циклу LNG-терміналу: проектне планування, технологічні процеси, управління програмним забезпеченням, аналіз впливу на навколишнє середовище, будівництво об’єктів супутньої інфраструктури та ін. Вказана інформація слугуватиме спеціалістам ОФ ДП «АМПУ» для професійної оцінки можливостей впровадження нової технології перевалки зрідженого природного газу в Одеському порту, у складі якого функціонує потужний комплекс з перевалки нафтогазових вантажів.

     

    Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

     

    259125

  • Thu, 18 Jul 2019 10:47:27 +0000: До уваги представників агентських компаній - Адміністрація Одеського морського порту

    У зв’язку з передачею повноважень Служб капітанів морських портів ДП «АМПУ» до Морської Адміністрації, починаючи з 01.07.2019 р. була організована та почала свою діяльність Служба безпеки мореплавства та екологічної безпеки (СБМ та ЕБ) функціоналом якої передбачено:

     

    1) безпека мореплавства;

    2) екологічна безпека;

    3) оперативне регулювання

     

    у т.ч.:

    - здійснення цілодобового контролю за порядком заходу/виходу суден до/з Одеського морського порту та виконанням вимог Обов'язкових постанов по морському порту Одеса;

    - координація та здійснення контролю за роботою підрозділів служби регулювання руху суден в морському порту та наданням послуг суднам для їх безпечного мореплавства, маневрування та стоянки;

    - ведення обліку суднозаходів;

    - та інше.

     

    Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вимог розділу №5 Обов’язкових постанов по морському порту Одеса та на підставі умов Договору №367-П-АМПУ-18 від 03.12.2018 р. про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України (пп. 2.1, 3.3.3, 3.3.7, 3.3.17), що укладається безпосередньо ДП «АМПУ», просимо Вас для ведення обліку суднозаходів своєчасно надавати у паперовому вигляді та/або на електронну адресу vzor@ods.uspa.gov.ua:

    на прихід:

     - загальна декларація;

    - обмірне свідоцтво;

    - свідоцтво про вантажну марку;

    - класифікаційне свідоцтво;

    - синопсис судна.

    на вихід:

    - загальна декларація;

     

    Контактні дані:

    - відділу з оперативного регулювання ОФ ДП «АМПУ»:
    тел. (048)729-44-22;

    - начальника відділу оперативного регулювання ОФ ДП «АМПУ»:
    тел. (048) 729-41-16, електронна адреса: gvi@ods.uspa.gov.ua.

  • Thu, 18 Jul 2019 08:20:35 +0000: Облаштуванням альтернативного в’їзду в Одеський порт опікуватиметься робоча група створена АМПУ та Одеською міською радою - Адміністрація Одеського морського порту

    Будівництво альтернативної дороги, яка має з’єднати Об’їзну дорогу Одеси з магістральним шляхопроводом Одеського морського порту необхідне, щоб розвантажити житлові квартали Одеси від вантажного автотранспорту, який прямує в/із порту. 17 липня було прийняте рішення про створення робочої групи за участі фахівців Адміністрації морських портів України та Одеської міської ради, які будуть займатися реалізацією цього проекту. АМПУ наполягає, що однією з головних проекту є наявність альтернативного в’їзду в порт поза межами житлових кварталів, який не буде належати приватній компанії.

     

    Проблема будівництва альтернативного в’їзду до Одеського порту знову була винесена на порядок денний, після наради з питань розвитку морських портів, яка відбулась у минулу суботу за участю Президента України Володимира Зеленського в Одесі. Голова держави тоді підтримав ініціативу АМПУ і бізнесу та звернувся до мера Одеси Геннадія Труханова з проханням терміново вирішити питання надання земельної ділянки для облаштування альтернативного в'їзду на територію Одеського морського порту.

     

    «Необхідно знайти можливість вирішити проблему надання Одеському морському порту земельної ділянки для облаштування в'їзду на територію порту», ― процитувала заяву Володимира Зеленського прес-служба Офісу Президента, додавши, що на сьогодні функціонує тільки один в’їзд великовантажного транспорту на територію порту, який проходить через приватну територію. «Президент вважає таку ситуацію неприпустимою і наголошує, що це створює монополію, яка шкодить великій кількості підприємців», - йдеться у повідомленні прес-служби.

     

    Пошуку вирішення ситуації що склалася була присвячена нарада, яка відбулася у Одеській міськраді 17.07.2019. Питання облаштування альтернативного в’їзду у порт обговорювалось безпосередньо Одеським міським головою Геннадієм Трухановим, керівником ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) Райвісом Вецкаганасом, начальником Служби автомобільних доріг в Одеській області Олегом Вариводою, начальником адміністрації Одеського морського порту Ігорем Ткачуком, представниками Асоціації стивідорних компаній Одеського морського порту, головного управління Держгеокадастру в Одеській області, заступниками Одеського міського голови, депутатами Одеської міськради та ін.

     

    Під час дискусії зокрема відзначалось, що проблема відведення великовантажного транспорту з вулиць міста почала вирішуватись ще в середині 1990-х шляхом будівництва автотранспортної естакади порту. Однак дорога, що сполучає естакаду з Об'їзною дорогою, до теперішнього часу не побудована. То ж сьогодні маршрути великовантажного транспорту, який заїжджає у порт, проходять, по-перше, через зону житлової забудови, від чого страждають жителі кількох вулиць, і, по-друге – сходяться на території приватного транспортно-логістичного комплексу у Сухому порту (ТОВ «Євротермінал»), за проїзд по якому потрібно платити. Наявні інші в’їзди до порту не можуть використовуватись через те, що під’їзди до них пролягають через житлові квартали.

     

    - Стаття 4 Закону України «Про морські порти» передбачає рівність прав усіх суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у морському порту, у доступі до об’єктів портової інфраструктури загального користування, - коментує проблему в.о. голови АМПУ Райвіс Вецкаганс. - Тому наша позиція однозначна і принципова: в Одеський порт має бути вільний альтернативний автомобільний в’їзд. Наші партнери по перемовинах у особі представників міської влади піднімають питання про фінансування будівництва альтернативної дороги. Ми готові розглянути питання про інвестування такого проекту зокрема й за рахунок дивідендів АМПУ, але за умови, що контроль за підтримкою дороги в експлуатаційному стані візьме на себе або міська влада, або АМПУ. Але ні в якому разі це не повинна бути приватна структура...

     

    Представники адміністрації Одеського порту відзначили, що питання виведення потоків великовантажного транспорту за межі житлової забудови повинно вирішуватись комплексно і включати три складові: будівництво альтернативної дороги, з’єднання транспортної магістралі Одеського морського порту з цією дорогою, а також будівництво спеціального накопичувального демпферного майданчика для відстою автотранспорту в очікуванні проїзду в порт.

     

    - Знайти компромісний варіант, який би влаштував АМПУ, міську владу, бізнес, спроектувати, знайти фінансування і побудувати в’їзд – на все це потрібен час, - висловлюється з цього приводу начальник адміністрації порту Ігор Ткачук. – А люди страждають вже сьогодні. У мешканців вулиці Хутірської і селища Усатове вантажівки їздять під вікнами, від чого тріскаються стіни їх будинків. Водії-дальнобійники, які везуть вантажі у порт за сотні кілометрів, не гарантовані від того, що сьогодні чи завтра обурені одесити не перекриють дорогу. Я вже не кажу про бізнес – експедиторські і стивідорні компанії, які також повинні мати гарантії безперешкодного завозу вантажів на термінали і елеватори, щоб витримувати строки своїх зобов’язань за контрактами. Ми повинні знайти інструментарій, щоб вже сьогодні якось збалансувати інтереси усіх цих категорій і зняти напруженість…

     

    На нараді в Одеській мерії сторонами створена робоча група, яка має розробити дорожню карту вирішення проблеми облаштування альтернативного в’їзду на територію порту та зняття соціальної напруги, викликаної його відсутністю. Найближче засідання комісії відбудеться на наступному тижні.

     

    Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

     

    2019071801

     

    2019071802

     

    2019071803

     

    2019071804

  • Tue, 16 Jul 2019 04:42:28 +0000: Робоча нарада за участю представників контейнерних терміналів та портових операторів з питань впровадження електронного документообігу при оформлені вантажів на території порту - Адміністрація Одеського морського порту

    16 липня 2019 р. в адміністрації Одеського морського порту відбулася робоча нарада за участю представників контейнерних терміналів та портових операторів з питань впровадження електронного документообігу при оформлені вантажів на території порту. Учасниками наради були підтримані пропозиції адміністрації Одеського морського порту. При тому, одним із терміналів вже проводиться налаштування такого документообігу та завершення впровадження планується у IV кварталі 2019 р. Іншому терміналу буде надано технічне завдання для ознайомлення та впровадження даного проекту.

     

    Адміністрацією Одеського морського порту було запропоновано впровадити електроне оформлення неконтейнерних вантажів експедитором самостійно з офісу. Дане питання прийнято до розгляду зацікавлених сторін.

     

    Впровадження електронного оформлення виключить необхідність відвідування внутрипортовим експедитором облікових груп терміналів та дає можливість істотно зменшити час очікування водієм оформлення необхідних документів для в’їзду в порт.

     

    Також, на даній нараді була презентована пропозиція з організації електронного регулювання в’їзду в порт. З учасниками наради, були обговорені бізнес-процеси та алгоритм роботи. Пропозиція присутніми була підтримана та погоджена для подальшого розгляду та впроваджена.