Новости ОМТП

psn codes for musicians http://psn-cardsandcodes.com/ free applications to commence with in web design (part 1)
  • Wed, 13 Oct 2021 03:57:58 +0000: Оператор контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського морського порту розпочав експлуатацію нового фронту обробки залізничних вагонів - Адміністрація Одеського морського порту

    За інформацією інженерів групи залізничних операцій головної диспетчерської Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), днями підписано Доповнення до «ЄТП»* про включення нових колій №№ 17-а та 17-б, довжиною майже 200 метрів кожна, у технологічний цикл припортової залізничної станції «Одеса-порт».

     

    Новий фронт обробки залізничних платформ у тилу причалу №2 Карантинного молу спорудив за власні кошти портовий оператор ДП «Контейнерний Термінал Одеса» (КТО). Наприкінці вересня вказана компанія завершила процес отримання пакету узгоджень на експлуатацію об’єкта від АТ «Укрзалізниця» та відповідних державних інспекцій. З початку жовтня на коліях №№17-а, 17-б здійснюються операції з навантаження/розвантаження залізничних платформ.

     

    - Новий фронт обробки рухомого складу розрахований на одночасний прийом 26 платформ. Після його введення в експлуатацію пропускна спроможність залізничних колій, якими оперує ДП «КТО», зросла до 152 вагонів на добу, - прокоментував подію начальник ОФ ДП «АМПУ» Максим Лапай. - Розширення залізничної інфраструктури контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського порту є черговим етапом у реалізації Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 року.

    ___________________

    * ЄТП - «Єдиний технологічний процес» - технологічний процес роботи адміністрації Одеського морського порту та залізниці

     

    -

  • Tue, 12 Oct 2021 04:16:28 +0000: У вересні Одеський морський порт наростив обсяги перевалки вантажів на 10 % - Адміністрація Одеського морського порту

    Обсяг вантажоперевалки Одеського морського порту у вересні ц.р. перевищив 2 млн. тонн: на терміналах порту перевантажено 2095,6 тис. т. вантажів, що на 10,3 % вище за аналогічний показник вересня минулого року (1899,6 тис. т.). При цьому приріст перевалки сухих вантажів становить 9,9 % (1956,8 тис. т. проти 1779,8 тис. т.), приріст наливних 15,9% (138,8 тис. т. проти 119,8 тис. т).

     

    -  Успіх минулого місяця зумовлений головним чином збільшенням відвантажень експортного зерна, - коментує начальник адміністрації порту Максим Лапай. – У цьому році в порту потужно стартував зерновий сезон. У серпні ми мали значний приріст за номенклатурою зернових. У вересні ця тенденція збереглася: з елеваторів порту відвантажено 862 тисячі тонн, що на 35,7 % вище ніж у вересні минулого року.

     

    За оперативними даними служби економіки Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України», обсяг перевалки вантажів у порту у січні-вересні 2021 року складає 16 553,3 тис. т., що становить 94,5 % від аналогічного показника у I-III кварталах минулого року (17523,8 тис. т.). При цьому показник перевалки контейнерів перейшов у зону «плюс»: 498 408 TEU проти 480 081 TEU (+3,8%).

     

    Нагадаємо, що у I півріччі 2021 р. зменшення обсягів вантажоперевалки в порівнянні з I півріччям 2020 р. складало 13,6 %. Отже, у 3 кварталі оператори вантажних терміналів скоротили відставання більш ніж у 2,5 рази.

     

    1

     

  • Thu, 07 Oct 2021 02:42:06 +0000: «NEW PORT 2021»: на галузевій виставці у Києві адміністрація Одеського морського порту презентувала проекти інвестиційного розвитку підприємства - Адміністрація Одеського морського порту

    У жовтні цього року в Одеському порту планується введення в експлуатацію нового причалу 1-з Андросівського молу (довжина - 254 метри), а наприкінці 2022-го адміністрація порту планує завершити реконструкцію причалу №7 Карантинної гавані (386,5 м). Будівництво і оновлення 640,5 метрів причальної стінки дозволить порту у найближчій перспективі значно наростити обсяги перевалки зернових, металопродукції та генеральних вантажів.

     

    Про це 6 жовтня, заявив начальник Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») Максим Лапай під час свого виступу на науково-практичній конференції «NEW PORT UA: Розвиток портової інфраструктури». Конференція проходить у Києві, у рамках Міжнародної промислової виставки «NEW PORT 2021». Організатором форуму виступила Торгівельно-промислова палата України за підтримки Міністерства інфраструктури та АМПУ. На виставці презентуються оптимальні інжинірингові та проектні рішення, новітні технології, техніка, обладнання та матеріали для масштабного оновлення і розвитку портових потужностей в Україні.

     

    Презентуючи розвиток виробничих потужностей Одеського морського порту у 2021-2023 рр. керівник підприємства зробив акцент на будівництві і модернізації причальної інфраструктури.

     

    - У 2021 році нам вдалося забезпечити високі темпи капітальної реконструкції найстарішої гідротехнічної споруди порту - причалу №7 Карантинної гавані, - розповів М.Лапай. – В результаті реконструкції довжина причальної стінки виросте до 386,5 метрів, глибина біля кордонної стінки збільшиться до 13,5 метрів, а навантаження на складські майданчики – до 20 тонн на квадратний метр. Завершення усіх робіт, згідно контракту, повинно відбутися у 2023 році, але на даний момент ми маємо оптимістичні підстави сподіватись, що це станеться до кінця грудня 2022-го…

     

    За словами М.Лапая, поточний рік став поворотним у реалізації ще одного стратегічного проекту, який грає ключову роль у забезпеченні сталого розвитку виробничих потужностей Одеського порту. Мова йде про будівництво альтернативного автомобільного в’їзду, який з’єднає Об’їзну дорогу Одеси з територією порту.

     

    - Завдячуючи політичній волі вищого керівництва держави і особисто президента Володимира Зеленського, проект було зрушено з мертвої точки восени минулого року, - зазначив М.Лапай. - В лютому 2021 року укладено договір на виконання робіт з «будівництва автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 «Одеса–Южний» – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту)». Нова магістраль увійшла до програми «Великого будівництва», яку реалізує Державна служба автомобільних доріг України. Адміністрація порту зі свого боку розробляє завдання на проєктування КПП на новому в’їзді у порт та готує технічні умови на підключення об’єкта будівництва.

     

    Виступаючи на конференції «NEW PORT UA: Розвиток портової інфраструктури», керівник адміністрації Одеського порту також коротко окреслив поточний стан справ у реалізації інших інвестиційних проектів. Зокрема, йшлося про будівництво нового контейнерного терміналу на Карантинному молу, майбутню реконструкцію причалів №№12-13 Платонівського молу, розвиток залізничної та автомобільної інфраструктури.

    Окремо виступаючий зупинився на темі діджиталізації процесів оформлення автотранспорту, вантажів та обслуговування флоту. Серед реалізованих проектів у цій сфері М.Лапай назвав систему регулювання в’їзду автотранспорту в порт за принципом «TIME-SLOT» та діючий модуль «Електронний нотіс» для надання інформації про прихід судна в порт його агентом спільно з документами, які подаються до інформаційної системи на розгляд державних контролюючих органів.

     

    За словами керівника адміністрації порту, впровадження високих технологій дозволяє підприємству крокувати в ногу з технічним прогресом і грає позитивну роль у мінімізації корупційних ризиків та т.зв. «людського фактору» при прийнятті рішень.

     

    Зміст, різноманітність напрямків і масштаб проектів у програмі розвитку Одеського порту, яка реалізується сьогодні, дозволяє говорити про сталий розвиток підприємства і зміцнення його конкурентоспроможності на чорноморському ринку портової перевалки вантажів, зробив висновок Максим Лапай.

     

    P1

     

     

    P2

     

     

     

     

  • Tue, 05 Oct 2021 06:04:00 +0000: До причалу Одеського морського порту вперше пришвартувався океанський криголам - Адміністрація Одеського морського порту

    5 жовтня об 11 ранку в акваторію Одеського порту зайшов криголам James Clark Ross. Це дослідницьке судно для експедицій у високі широти було нещодавно придбано у Великобританії. Портом приписки криголама визначено Одесу. На причалі №19 морського вокзалу криголам зустрічали начальник Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») Максим Лапай, заступник начальника ОФ ДП «АМПУ» з операційної діяльності Денис Карпов, директор Національного антарктичного наукового центру України (НАНЦ) Євген Дикий, численні журналісти. Після проходження всіх необхідних процедур прийому судна до складу вітчизняного наукового флоту та зміни назви криголам вже в цьому році вийде в океан і візьме курс на Антарктиду, в напрямку української полярної станції «Академік Вернадський».

     

    Відтепер т/х James Clark Ross належить НАНЦ. За словами Є.Дикого, наявність такого судна, пристосованого до роботи в умовах низьких температур, надає можливість значно розширити діапазон наукових досліджень. По суті, це плавучий інститут з 8 спеціалізованими лабораторіями і пристосуваннями для відбору будь-яких проб з глибин до 8 км. Тобто нашим дослідникам стають доступними практично 90% дна світового океану.

     

    На момент спорудження т/х James Clark Ross входив до топ-3 найкращих наукових суден світу. І навіть зараз, 30 років потому, воно все ще входить до топ-20. Придбавши цей криголам, Україна повертається до клубу держав з розвиненою інфраструктурою наукових досліджень світового океану і полярних широт.  

     

    Як стверджує Є.Дикий, сума у 5 млн. доларів, що виділені Кабінетом Міністрів на придбання криголаму, за великим рахунком є символічною за судно такого класу. До речі, це вже другий випадок передачі дослідницьких активів Сполученим Королівством Україні. У 1996 році за 1 фунт стерлінгів нашій країні була передана антарктична станція «Фарадей», яка тепер носить назву «Академік Вернадський». До придбання т/х James Clark Ross українські полярники зазнавали великих логістичних труднощів, оскільки станція 9 місяців на рік закрита плавучою кригою і вікно можливостей для перезміни людей і завезення вантажів відкривалось лише на короткий період антарктичного літа - з січня по березень. При цьому НАНЦ потрібно було встигнути на цей період зафрахтувати іноземне судно. Комерційний фрахт обходився досить дорого. Наявність власного криголаму дасть змогу доставляти людей і вантажі на станцію «Академік Вернадський» у будь-яку пору року з меншими фінансовими витратами.

     

    Довідка. Судно James Clark Ross побудовано компанією Swan Hunter Shipbuilders в Уолсенд і спущено на воду в 1990 році. В урочистих заходах присвоєння імені брала участь Королева Єлизавета II. Криголам було названо на честь Джеймса Кларка Росса - британського військового моряка і дослідника, який в середині XIX століття на кораблях «Терор» і «Еребус» здійснив найбільш масштабну на той час експедицію в Антарктику, а пізніше брав участь у пошуках зниклої експедиції Франкліна в Арктиці.

    У флоті Британської антарктичної служби експлуатувалось з 1991 року. Зокрема, «Джеймс Кларк Росс» взяв участь у першому міжнародному дослідженні щодо оцінки запасів криля в південній частині Атлантичного океану. Отримані дані і зараз використовуються в моделях оцінки криля.

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    p2

     

    p5

     

     1P

     

    P1

     

    p3

     

    p4

     

    p9

     

    p6

     

    p7

     

    13

     

    14

     

    p11

  • Wed, 29 Sep 2021 08:37:31 +0000: В Одеському морському порту привітали ветеранів з прийдешнім Днем людей похилого віку - Адміністрація Одеського морського порту

    Сьогодні, 29.09.2021 р., у конференц-залі адміністрації Одеського морського порту відбулася зустріч з непрацюючими пенсіонерами підприємства, приурочена до Міжнародного Дня людей похилого віку (1 жовтня). Сказати добрі слова на адресу заслужених трудівників причалів прийшли начальник адміністрації порту Максим Лапай, голова Профспілки Володимир Зайков, Почесний президент порту, Герой України Микола Павлюк, голова Ради ветеранів Олексій Птащенко.

     

    В зв’язку з напруженою епідеміологічною ситуацією в Україні, активісти молодіжної організації підприємства забезпечили дотримання усіма учасниками зустрічі діючих на даний момент карантинних обмежень.

     

    - Хочу подякувати за величезний особистий внесок кожного з вас, ветеранів, у розвиток Одеського порту, - сказав у своєму слові М.Лапай. - За великим рахунком, ми зараз оперуємо виробничими потужностями, які створені вашою працею. Адміністрація порту в повній мірі усвідомлює моральну відповідальність за продовження закладених вами традицій. Бажаємо вам не поривати зв'язок з рідним підприємством, якому ви присвятили кращі роки свого життя. Двері прохідних порту для ветеранів завжди відкриті, ви для нас - бажані гості.

     

    У свою чергу В.Зайков зазначив, що багато хто з портовиків, які сьогодні мають статус ветерана, свого часу приймали участь у реалізації масштабних реформ, ініційованих легендарним начальником порту Миколою Павлюком.

     

    - Перетворення, здійснені в Одеському порту під керівництвом Павлюка, потім були впроваджені в масштабах всієї морської галузі. Тобто, завдяки вам сьогодні Одеський порт і інші морські порти стабільно працюють, справляються з покладеними на них завданнями і впевнено дивляться у майбутнє, - зробив акцент профспілковий лідер.

     

    М.Павлюк у своєму виступі висловив впевненість, що ветеранська організація порту, яка сьогодні перебуває у пошуку нового формату діяльності, займе достойне місце в громадському житті трудового колективу, і старійшини зможуть зробити для підприємства ще багато корисного.

     

    Після завершення зустрічі ветерани отримали від Профспілки продовольчі набори та щоквартальну соціальну виплату, які виділяються у відповідності з програмою «Турбота» Колективного договору ОФ ДП «АМПУ».

     

    p1

     

    p3

     

    p4

     

    p2