Новости ОМТП

psn codes for musicians http://psn-cardsandcodes.com/ free applications to commence with in web design (part 1)
  • Mon, 19 Apr 2021 10:14:42 +0000: Контейнерний термінал у Хлібній гавані Одеського порту оновив власний рекорд за кількістю завантажених контейнерів при обробці одного судна - Адміністрація Одеського морського порту

    Під час обробки судна-контейнеровоза JOHANNA SCHULTE, який зараз знаходиться біля причалу №42, на борт теплохода було завантажено 2571 контейнер, що є рекордним показником для терміналу у Хлібній гавані, яким оперує компанія «Бруклін-Київ Порт». До цього найбільша програма на завантаження одного судна не перевищувала 2300 контейнерів. Нинішній рекорд зумовлений наслідками «блокади» Суецького каналу судном EVER GIVEN (23-29 березня 2021 р.), через яку лінійні перевізники вимушені були скасувати два суднозаходи великотоннажних контейнеровозів у Одеський порт.

     

    Як сповістили у дирекції ТОВ «Бруклін-Київ Порт», зміна графіку суднозаходів спричинила значне накопичення на терміналі контейнерів з експортними вантажами. То ж при плануванні суднозаходу в Одесу т/х JOHANNA SCHULTE фрахтувальник судна, глобальний перевізник COSCO SCHIPPING LINE поставив собі за мету забрати на борт якомога більшу кількість контейнерів саме цієї категорії.

     

    Деталі обробки судна розкрив представник агентуючої компанії «Коско Шиппінг Україна» Дмитро Афлетунов.

     

    - Це був дійсно незвичайний суднозахід, - розповідає Д.Афлетунов. – По-перше, перед заходом у Чорне море судно JOHANNA SCHULTE забрало попутно достатньо велику кількість контейнерів, які мали прибути в Україну на початку квітня на судні СМА CGM Columbia, але через «Суецьку кризу» були вивантажені у порту Ізміт. І, по-друге, в Одесі ми завантажили судно до максимальної осадки для Хлібної гавані. Загалом програма обробки судна – 3 798 контейнерів (1227 – розвантаження і 2571 завантаження) була відпрацьована за дві доби, тобто у найкоротший термін, за що ми вдячні головній диспетчерській адміністрації порту і безпосередньо оператору терміналу, компанії «Бруклін-Київ Порт».

     

    Довідка Компанія ТОВ «Бруклін-Київ Порт», до складу засновників якої входить глобальний перевізник CMA CGM Group, оперує контейнерним терміналом Одеського порту у Хлібній гавані (причал №42) з жовтня 2008 року. Обробка суден-контейнеровозів на причалі №42 здійснюється трьома причальними перевантажувачами. Обсяг перевалки контейнерів на терміналі у 2020 році перевищив позначку 280 тис. TEU.

     

    2021041901

     

     

    2021041902

  • Sat, 10 Apr 2021 02:11:31 +0000: ЗІ СВЯТОМ ВИЗВОЛЕННЯ ОДЕСИ! - Адміністрація Одеського морського порту

    Шановні портовики, дорогі ветерани!

     

    Прийміть щиросердні вітання з визначним святом – 77-ю річницею визволення Одеси від фашистських загарбників.

     

    Ця дата – 10 квітня, назавжди залишиться символом мужності, стійкості і високого патріотичного духу жителів нашого причорноморського міста. Ми пишаємося звитягами наших батьків і дідів, які воювали на фронтах Другої світової війни, а потім підняли з руїн Одесу і її морський порт. Низько схиляємо голови перед вічною пам’яттю усіх, хто віддав життя у тій війні.

     

    Наше з вами завдання сьогодні – щоденною продуктивною працею укріплювати економіку України, її обороноздатність, сприяти розвитку армії і військово-морських сил, які сьогодні захищають цілісність нашої держави і наше з вами право будувати демократичне майбутнє для своїх дітей.

     

    Нехай небо над Одесою завжди буде чистим, а в домівках і серцях жителів міста панують мир, благополуччя і вдячність за подвиг воїнів-визволителів у вікопомному квітні 1944 року.

     

    Міцного усім здоров’я і успіхів у роботі на благо порту, Одеси і України!

     

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          З повагою

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Максим ЛАПАЙ, начальник адміністрації Одеського морського порту

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Микола ПАВЛЮК, почесний президент Одеського морського порту, Герой України

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Володимир ЗАЙКОВ, голова Профспілки РМТ Одеського морського порту

     

    P1

  • Fri, 09 Apr 2021 06:27:06 +0000: З Карантинного молу Одеського морського порту відправлено черговий великогабаритний вантаж (фоторепортаж) - Адміністрація Одеського морського порту

    9 квітня спеціалісти служби транспортування та супроводження вантажів (СТтаСВ) адміністрації порту провели унікальну операцію по супроводженню негабаритного вантажу за межі Одеського порту.

     

    Так, мостовий електричний кран для ПАТ «Центральний гірничо-збагачувальний комбінат» було доставлено в Одесу на спеціалізованому судні UNISTREAM (довжина - 132 м, прапор - Антігуа і Барбуда). Устаткування було вивантажене на причалі 1-к контейнерного терміналу, яким оперує компанія ДП «КТО». З усіх комплектуючих крану найбільш масивними були дві вантажних балки з наступними технічними характеристиками: маса 38 тонн, довжина 29 м і висота 2 м. Автомобільний тягач з закріпленою на причепі балкою відповідно мав довжину 33 метри. Забезпечення проїзду транспорту з такими габаритами по території порту проводилось вперше за останні 20 років.

     

    - Для того щоб провезти цей вантаж автодорогами порту, був розроблений спеціальний план, а напередодні операції проведено тестове проходження маршруту автопоїздом без вантажу, - прокоментував начальник адміністрації порту Максим ЛАПАЙ. – Найбільш складними відрізками на маршруті були заїзд з кореня Карантинного на естакаду та проїзд під тунельним мостом мікрорайону Пересип за територією порту. Завдяки досвіду і кваліфікації наших інженерів з оперативної групи безпеки дорожнього руху, операція з супроводження негабаритного вантажу пройшла у штатному режимі. Пізно ввечері автопоїзд у складі трьох тягачів з платформами був виведений на міську вулицю Балківську і переданий для подальшого супроводження екіпажу дорожньої поліції.  

     

    P2

     

    P3

     

    P4

     

    P1

     

    P5

     

  • Wed, 07 Apr 2021 08:55:25 +0000: Одеський морський порт відвідала делегація ділових кіл Ісламської Республіки Пакистан - Адміністрація Одеського морського порту

    7 квітня 2021 року в Одеському морському порту з ознайомчим візитом побувала група підприємців пакистанського міста Мардан, яку очолювали голова торгово-промислової палати названого міста пан Шах Захір та голова Українсько-Пакистанського Товариства дружби і ділового співробітництва пан Ефтехар Хатак. В порту з гостями зустрілися начальник Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») Максим Лапай та заступник начальника ОФ ДП «АМПУ» з операційної діяльності Денис Карпов.

    Візит відбувся на прохання пакистанської сторони у рамках заходів двостороннього ділового форуму, які проходили он-лайн та оф-лайн у Києві і Одесі з 30 березня по 7 квітня включно.

     

    У першій частині зустрічі представники адміністрації порту влаштували для пакистанської делегації презентацію виробничих можливостей Одеського морського порту та охарактеризували просування чотирьох інвестиційних проектів, які наразі реалізує ДП «АМПУ» разом з інвесторами. Мова йшла головним чином про будівництво і розширення потужностей з перевалки масових вантажів порту – контейнерів, зернових та металопродукції.

     

    Пакистанська сторона, у свою чергу, розповіла про економічні можливості адміністративного округу Мардан, жителі якого спеціалізуються на виробництві сільгосппродукції, у першу чергу цитрусових.

     

    - Останнім часом зростає динаміка міжрегіонального і міжгалузевого співробітництва, які створюють основу для розширення безпосередніх контактів між діловими колами окремих регіонів наших країн, - наголосив у своєму слові пан Шах Захір. – Щоб досягти результатів у цьому напрямку, був організований ряд двосторонніх зустрічей тут в Україні і ми щиро вдячні адміністрації Одеського морського порту за надану можливість познайомитися з одним з найбільш потужних транспортних вузлів Одеського регіону.

     

    М. Лапай у своєму виступі зазначив, що через причали Одеського морського порту періодично відправляються до Пакистану експортні суднові партії металопродукції та зернових. Окрім того, у порту перевалюються контейнерні вантажі які слідують до, або з Пакистану.

     

    - Ми завжди готові стати надійною ланкою нових торговельно-транспортних зв’язків, які виникатимуть як завдяки міждержавним угодам, так і безпосередньо під час особистих контактів між діловими колами Одеського регіону і адміністративним округом Мардан, - запевнив насамкінець переговорів М. Лапай.

     

    Візит делегації міста Мардан до Одеського порту завершився екскурсією по території підприємства.

     

    Довідково:  

    З травня 2012 р. розпочала свою діяльність Спільна ділова рада між Українською торгово-промисловою палатою та Федерацією торгово-промислових палат Пакистану.

    Протягом кількох останніх років у торговельно-економічній співпраці між Україною і Пакистаном намітилися позитивні тенденції. Так, за даними Державної служби статистики України, у 2019  р. товарообіг з Пакистаном склав 140,5 млн. дол., а в наступному році цей показник піднявся до позначки 411,814 млн. дол. США. При цьому обсяг українського експорту становив 331,096 млн. дол. (зростання на 525,7% порівняно до 2019 р.).

    Україна експортує до Пакистану овочі та зернові культури (81 %), чорні метали (8,8%), котли та машини (6,5%), продукцію харчової промисловості (2%). Пакистан постачає до нашої країни текстиль (39,4%), одяг (9,8%), рис (8,7%), їстівні плоди та горіхи (8,4%), бавовну (7,3%).

    Пакистан був однією з перших країн світу, яка визнала незалежність держави Україна.


     

    P4

     

    P3

     

     

     

     

     

  • Wed, 07 Apr 2021 05:38:30 +0000: Частка Одеського морського порту у обсягах перевалки контейнерних вантажів в цілому по галузі виросла майже до 70 % - підсумки I кварталу - Адміністрація Одеського морського порту

    За оперативними даними служби економіки Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ»), обсяг перевалки контейнерів в порту у березні поточного року склав 61 101 TEU, що на 13 відсотків перевищує аналогічний показник березня минулого року. Загалом, за перший квартал 2021 р. оператори двох контейнерних терміналів - компанії ДП «КТО» і ТОВ «Бруклін-Київ Порт» перевантажили 165 918 TEU. Це на 2 703 TEU, або на 2 відсотки перевищує показник січня-березня 2020 року.

     

    Таким чином, порт ліквідував значне відставання, яке сталося у січні з об’єктивних причин.

     

    - На початку року з-за поганих погодних умов ми не дочекалися підходу кількох великотоннажних контейнеровозів, - коментує начальник ОФ ДП «АМПУ» Максим ЛАПАЙ. – В результаті січень дав «мінус» 12 відсотків. Це відставання вдалось подолати у лютому-березні. Вирівнювання ситуації з перевалкою контейнерних вантажів після доволі серйозного форс-мажору ще раз засвідчило стабільно високий рівень сервісу та стресостійкість менеджменту компаній-партнерів порту – портових операторів, експедиторів, представників глобальних лінійних перевізників.

     

    Як розповів далі М.Лапай, оперативні дані по перевалці контейнерних вантажів в цілому по морській галузі засвідчують, що у першому кварталі на причалах Одеського порту було перевалено майже 70 відсотків від загального обсягу.

     

    P1