Новости ОМТП

psn codes for musicians http://psn-cardsandcodes.com/ free applications to commence with in web design (part 1)
  • Fri, 31 Jul 2020 03:40:53 +0000: ДП «АМПУ» розпочинає переговорну процедуру закупівлі послуг з підняття та видалення танкеру «DELFI» - Адміністрація Одеського морського порту

    27.07.2020 р. рішенням Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСНС України ситуацію, що виникла внаслідок аварії з затонулим танкером – бункерувальником «DELFI», класифіковано як надзвичайну ситуацію техногенного характеру місцевого рівня (протокол засідання від 27.07.2020 № 117-20).

     

    З урахуванням зазначеного рішення, суттєвого обмеження термінів із підняття та видалення (переміщення) затонулого танкера через початок складних метеоумов, які практично унеможливлять здійснення такої операції починаючи вже з середини вересня, керуючись положеннями абз.2 п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а також за результатами технічної наради із практиками та експертами в сфері суднопідйому, що відбулась під головуванням Міністра інфраструктури Владислава Криклія 27.07.2020, ДП «АМПУ» вжито нагальних заходів із проведення переговорної процедури закупівлі зазначеної послуги.

     

    Враховуючи значний суспільний резонанс навколо проблеми видалення танкеру з пляжу Одеси, негативні наслідки на навколишнє середовище тощо,
    ДП «АМПУ» ставить перед собою мету здійснити закупівлю послуг із підйому та віддалення танкеру у найкоротші терміни (що забезпечується, зокрема, шляхом проведення «переговорної процедури»).

     

    При цьому створити та забезпечити максимально прозорі та зрозумілі умови проведення закупівлі та залучення широкого кола підприємств, які дійсно зможуть швидко, ефективно, із мінімальним впливом на довкілля виконати ці роботи.

     

    З урахуванням зазначеного, кваліфікаційні вимоги до учасників процедури передбачають:

    - наявність документально підтвердженого досвіду учасника з виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто виконання успішних операцій із суднопідйому суден подібного типу суден;

    - наявність в учасника процедури закупівлі власного або орендованого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуги;

    - наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

     

    Важливою умовою є надання учасником процедури Плану виконання робіт (ПВР), розробленого саме для цих обставин. Усі вихідні дані щодо розташування судна, його ТТХ будуть надані усім потенційним учасникам закупівлі на їх вимогу відповідальними особами Адміністрації Одеського морського порту.

     

    Контактні дані відповідальних осіб Адміністрації Одеського морського порту:

    - Павільіаніті–Карпов Денис Вячеславович – заступник начальника Одеського морського порту з операційної діяльності. Телефон: (048) 729–36–00, електрона адреса: kdv@ods.uspa.gov.ua

    - Кізлак Ігор Миронович – начальник служби цивільного захисту, мобілізаційної підготовки та пожежної безпеки Телефон: (048) 729-36-56 електрона адреса: kim@port.odessa.ua

    - Колесник Вікторія Володимирівна – начальник служби організації та здійснення закупівель Телефон: (048) 729-35-44 електрона адреса: vvko@ods.uspa.gov.ua

     

    Звичайний, встановлений законом, регламент проведення переговорної процедури із закупівлі будь-яких товарів, робіт та послуг не передбачає оголошень на сайті Prozorro, а здійснюється в режимі прямих звернень Замовник - потенційний учасник (учасники).

     

    В цьому випадку ДП «АМПУ» вважає за необхідне провести процедуру в інший спосіб.

     

    Саме тому на сайті ДП «АМПУ» та Одеської філії ДП «АМПУ» буде міститися вичерпна інформація про умови закупівлі, процедури та зміни в них, якщо такі будуть мати місце.

     

    У зв’язку з обмеженням часу, просимо всіх зацікавлених надати комплекти пропозицій не пізніше ніж 07.08.2020 р. За наявності обгрунтованих звернень від учасників термін може бути подовжено, про що буде повідомлено додатково.

     

    Довідково:

    20.07.2020 р. сплинув граничний строк, встановлений капітаном Одеського морського порту судновласнику на підняття та подальшу евакуацію затонулого танкера «DELFI».

    З 21.07.2020 р., відповідно ч.3 ст.123 КТМ України, право на виконання такої операції надійшло адміністрації морського порту ДП «АМПУ».

  • Thu, 30 Jul 2020 04:31:39 +0000: ТЕХНОЛОГІЯ ТАЙМСЛОТІВ: Одеський порт першим з українських портів впроваджує електронний сервіс завчасного планування запуску вантажного автотранспорту у визначені «сектори часу» - Адміністрація Одеського морського порту

    З середини липня розпочалась тестова експлуатація онлайн-додатку, який забезпечує можливість планування часу прибуття і гарантованого запуску автомобілів з контейнерними вантажами у режимі «імпорт» для проїзду через КПП порту протягом доби шляхом резервування секторів часу - т.зв. таймслотів. Впровадження цього додатку має на меті надати можливість гарантування клієнту заїзду машин у визначений період часу, недопущення скупчення, довготривалого очікування та утворення черг.

     

    - Щодоби на 12 терміналах порту обробляються від 1300 до 1700 одиниць вантажного автотранспорту, - коментує начальник адміністрації порту Руслан Сахаутдінов. - Новий онлайн-сервіс покликаний по-перше надати клієнту можливість самому планувати час заїзду вантажівок та виключити тривалі простої у чергах і, по-друге, рівномірно розподілити навантаження на виробничу і транспортну інфраструктуру нашого підприємства. За допомогою таймслотування ми розділяємо добу на 8 часових секторів - по 3 години кожен і надаємо можливість експедитору чи перевізнику при оформленні електронної перепустки обирати конкретний проміжок часу для перетину лінії в’їзного шлагбауму. Внесення заявки у зручний для клієнта сектор часу здійснюється в електронному режимі, що виключає ризики, пов’язані з людським фактором.

     

    За інформацією Р.Сахаутдінова, під час тестової експлуатації сервісу Таймслот адміністрація порту допрацьовує новий додаток, доповнюючи систему протоколами дій у ситуаціях виробничих форс-мажорів. Зокрема, планування заїзду машин у конкретний слот здійснюватиметься в залежності від ситуацій з обробкою флоту на конкретних причалах, ремонту окремих об’єктів інфраструктури, з урахуванням вимог теплового режиму, встановленого Кабінетом міністрів. При цьому технологічні схеми обробки транспорту на території порту залишаються незмінними.

     

    Нагадаємо, з початку цього року адміністрація Одеського порту вже впровадила кілька електронних сервісів обслуговування автомобільного транспорту. Зокрема, йдеться про надання експедиторам можливості самостійного дистанційного оформлення перепустки на заїзд автомобілів, можливість пересилання на мобільний пристрій водієві перепустки у вигляді штрих-коду і зчитування інформації зі штрих-коду на КПП порту. І т.д.

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    2020073001

  • Wed, 29 Jul 2020 02:52:07 +0000: Депутати Одеської міськради видали дозвіл на розробку проекту землеустрою для будівництва «Під’їзду до Одеського морського торгового порту» - Адміністрація Одеського морського порту

    Рішенням сесії Одеської міської ради від 22 липня поточного року Службі автомобільних доріг в Одеській області надано дозвіл на розробку проекту землеустрою для будівництва та експлуатації автомобільної дороги державного значення «Під’їзд до Одеського морського порту». Проект рішення до порядку денного сесії у встановленому порядку внесла постійна комісія міськради з питань землеустрою та земельних правовідносин.

     

    Як зазначають у адміністрації порту, будівництво нової дороги завершить розпочату ще в 90-ті роки стратегічну програму виведення за межі житлових мікрорайонів усього трафіку вантажного транспорту порту. У рамках цієї програми, зокрема, було побудовано один з найбільших в Україні шляхопроводів естакадного типу, загальною протяжністю майже 7 км.Концепція будівництва нової дороги, яка з’єднає 6 чергу естакади з Об’їзною дорогою Одеси, була запропонована адміністрацією порту ще в 2018 році

     

    - Наша політика - це генерування пропозицій, послідовне їх погодження та реалізація. Завдяки системній роботі наших партнерів в особі дирекцій стивідорних компаній, центрального апарату Адміністрації морських портів і, зрештою, Робочої групи при одеському міському голові, було детально опрацьовано кілька варіантів будівництва, які відрізнялися організаційними, технічними та технологічними рішеннями, - розповів начальник адміністрації порту Руслан Сахаутдінов. – Ми також опрацювали екологічні та соціальні аспекти реалізації обраного варіанту. Тобто була виконана величезна за обсягами передпроектна робота. І я від імені тисяч портовиків, які зацікавлені у тому, щоб нова дорога в порт була побудована, висловлюю щиру вдячність усім нашим партнерам, усім експертам, фахівцям, представникам наукової спільноти і громадськості, депутатам міської ради, які зробили усе від них залежне, щоб це без перебільшення історичне рішення було прийняте на сесії міськради.

     

    Як повідомлялось раніше, на виконання доручення Президента України від 13.07.2019, розпорядженням Одеського міського голови від 31.07.2019 № 686 «Про створення робочої групи з вирішення питання організації руху великовантажного транспорту вулицями міста та будівництва альтернативної автомобільної дороги для в’їзду на естакаду Одеського морського торговельного порту» (далі – Робоча група) було створено Робочу групу, до складу якої увійшли представники органів місцевого самоврядування  та структурних підрозділів органів виконавчої влади, Асоціації «Стивідорних компаній Одеського морського порту», Асоціації міжнародних експедиторів України, ДП «АМПУ», а також ТОВ «Євротермінал».

     

    На черговому засіданні Робочої групи, яке відбулось 30.10.2019 р. в Одеській міській раді, було винесено на розгляд питання щодо надання дозволу ДП «АМПУ» на розробку проекту землеустрою ділянки землі 20,5 га на розміщення і подальше обслуговування альтернативної автомобільної дороги. За результатами проведеного засідання, депутатами Одеської міської ради було прийнято рішення відкласти зазначене питання.

     

    З метою врахування усіх важливих факторів при облаштуванні альтернативного в’їзду в морський порт Одеса, а також на виконання листа виконавчого комітету Одеської міської ради від 21.11.2019     № 01.2.04/29, Одеською філією ДП «АМПУ» спільно із представниками стивідорних компаній було укладено договір із спеціалізованою проектною організацією на виконання робіт з розробки предпроектних пропозицій щодо облаштування альтернативного в’їзду на територію порту.

     

    У рамках проведеної роботи, спеціалізованою проектною організацією було розглянуто технічні, економічні, екологічні та соціальні аспекти, а також враховано проектні рішення, передбачених планом Генеральним м. Одеса, затвердженим Рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015 № 6489-VI, щодо розвитку інфраструктурної мережі.

     

    За результатами проведеного адміністрацією Одеського морського порту засідання спільно з представниками стивідорних компаній було визначено базовий, технічно та економічно обґрунтований, рекомендований спеціалізованою проектною організацією до реалізації варіант організації в’їзду в Одеський порт (за умови наявності необхідної дозвільної документації та відповідного фінансування) шляхом будівництва з’їзду з автомобільної транспортної естакади з примиканням до вулиці Проектна 12, будівництво якої передбачено Генеральним планом м. Одеса, затвердженим Рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015 № 6489-VI.

     

    09.07.2020 р. Робоча група при Одеському міському голові погодила запропоновану адміністрацією Одеського морського порту концепцію будівництва нової дороги в порт.

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    5791

  • Thu, 16 Jul 2020 13:47:46 +0000: Робоча зустріч з питання викренування та постановки на рівний кіль затонулого танкера "Делфі" - Адміністрація Одеського морського порту

    Сьогодні, 16.07.2020 року о 18.30, у конференц-залі ОФ ДП "АМПУ" відбулася робоча зустріч з питання викренування та постановки на рівний кіль затонулого танкера "Делфі". На зустрічі були присутні представники ОДА, Прокуратури в Одеській області, капітан Одеського порту, фахівці і капітан буксира "Таїті" приватної компанії "P&O Maritime Ukrainе", незалежний експерт з суднопідіймальних робіт, керівництво адміністрації Одеського морського порту, а також представники судновласника та компанії-підрядника Smart Marine Concept. На нараді детально обговорювалися технічні аспекти операції. Особливу увагу було приділено питанню чіткої координації роботи всіх служб і структур, задіяних в даному процесі.

     

    Нагадаємо, 15 липня 2020 року, в ході прес-конференції, представник компанії-підрядника Дмитро Євдокимов проінформував про другий етап операції з підйому Делфі, який запланований на 18 липня.

     

    1

     

  • Thu, 16 Jul 2020 04:37:10 +0000: В Одеському порту лоцмани поставили до причалів 4 контейнеровози за 6 годин - Адміністрація Одеського морського порту

    15 липня до Одеського порту зайшли одразу 4 судна-контейнеровози

    Першим о 12.46 став під обробку до причалу №42 Хлібної гавані т/х CMA CGM CONGO (L=299,9 m, прапор - Ліберія). Слідом за ним до причалу №1-к Ланжеронівської гавані та причалу №2 Карантинного молу лоцмани поставили відповідно т/х PAAVA (L= 139,1 m, прапор - Португалія) і т/х MSC TASMANIA (L= 215,6 m, прапор Панама). Завершив серію заходів контейнеровозів о 18.30 теплохід під прапором Маршаллових островів NAVIOS SUMMER (L= 238,8 m), який пришвартувався до причалу №2-к Ланжеронівської гавані.

     

    Чотири контейнеровози за шість годин часу завели у гавані і поставили до причалів старший лоцман Олександр Шадрін і лоцман Вячеслав Беспалов. Обидва – філія «Дельта-лоцман» ДП «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»).

     

    За інформацією служби економіки Одеської філії ДП «АМПУ», обсяг перевалки контейнерів на причалах порту у першому півріччі ц.р. сягнув позначки 317 тис. TEU, що на 14,7 тис. TEU, або на 4,9 % вище за результат аналогічного періоду минулого року.

     

    Перевалка контейнерів у порту здійснюється на двох терміналах: на Карантинному молу (оператор – німецька компанія ДП «КТО») та у Хлібній гавані (оператор – ТОВ «Бруклін-Київ Порт»).

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    2020071601