Новости ОМТП

psn codes for musicians http://psn-cardsandcodes.com/ free applications to commence with in web design (part 1)
  • Tue, 27 Oct 2020 06:35:33 +0000: Більше 20 мільйонів євро нових інвестицій - «Контейнерний термінал Одеса» завершив будівництво 4-го пускового комплексу контейнерного терміналу на Карантинному молу - Адміністрація Одеського морського порту

    27 жовтня 2020 р. ОДЕСА. В рамках міжнародного транспортного форуму TRANS EXPO-2020 в Одеському порту відбувся брифінг-презентація з приводу завершення компанією ДП «КТО» (дочірня структура німецького холдингу Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA)) будівництва 4-го пускового комплексу нового контейнерного терміналу на Карантинному молу. Цей проект - один з найбільших в морській галузі, компанія реалізує спільно з Адміністрацією морських портів України (АМПУ). 4-й пусковий комплекс являє собою 6-смуговий майданчик для зберігання і обробки контейнерів, з усіма комунікаціями та освітленням, оснащений сучасними козловими контейнерними перевантажувачами на пневматичному ходу фірми Liebcherr. За даними німецької сторони, загальна сума інвестицій в даний об'єкт склала понад 20 млн. євро.

     

    - Сьогодні ми презентуємо успішну реалізацію чергового етапу інвестування в рамках проекту розширення контейнерного терміналу на Карантинному молу, який дає нам «плюс» пропускної здатності терміналу у 300 тис. TEU, - заявив на брифінгу генеральний директор ДП «КТО» Анастас Коккін. - Завершення будівництва 4-го пускового комплексу - це ще один крок до здійснення нашого плану зі створення в Одеському порту високотехнологічного контейнерного терміналу з пропускною спроможністю понад 1,2 млн TEU на рік. На сьогоднішній день німецькою стороною вже вкладено в проект більше 120 млн євро. Крім інфраструктурних інвестицій, з метою підвищення якості сервісу для клієнтури і досягнення максимальної ефективності і технологічності в роботі, «Контейнерний термінал Одеса» вкладає кошти в інноваційні технології. Так, в даний час реалізується проект впровадження найсучаснішого веб-порталу для переходу на електронний документообіг і максимальної оптимізації основних процедур для клієнтів терміналу, включаючи кардинальне скорочення часу на оформлення в'їзду вантажного автотранспорту та інші переваги. Новий сервіс з використанням веб-порталу відповідає передовим європейським стандартам і сертифікований Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України.

     

    Компанія ДП «Контейнерний термінал Одеса» - беззмінний лідер портової перевалки контейнерів в Україні. За підсумками минулого року ДП «КТО» обробив майже 5 млн. тонн контейнерних і генеральних вантажів. При цьому контейнерів перевалено 391,4 тис. TEU (+ 15,8% до рівня 2018 р.).

     

    - В останні роки ми бачимо, як «Контейнерний термінал Одеса» диверсифікує свою діяльність, поряд з перевалкою контейнерів пропонує своїм клієнтам сервіс з перевалки генеральних і проектних вантажів, практикує довантаження суден зерновими вантажами. Введення в дію 4 пускового комплексу нового контейнерного терміналу на Карантинному молу, що реалізується ДП «КТО» спільно з АМПУ, ще більше зміцнять конкурентні позиції Одеського порту на ринку контейнерної перевалки - зазначив у своєму виступі Денис Карпов, заступник начальника адміністрації Одеського порту з операційної діяльності.

     

    2020 й рік для суб'єктів транспортного бізнесу став роком непростих випробувань, спровокованих пандемією коронавірусу. Незважаючи на це, німецький холдинг HHLA не змінює планів подальшого інвестування в економіку України. Так, окрім розширення контейнерного терміналу на Карантинному молу, в цьому році німецькі партнери оголосили про створення «Української інтермодальної компанії» (UIC), яка буде розвивати контейнерні залізничні перевезення, в т.ч. і з Одеського порту. Для цього «Контейнерний термінал Одеса» реалізує інвестиційний проект щодо подвоєння потужностей терміналу для обробки регулярних контейнерних поїздів.

     

    На брифінгу 27.10.2020 р віце-президент ДП «КТО» з суспільно-політичних зв'язків і ГамбургАмбассадор Світлана Ярова підтвердила незмінність курсу HHLA на розвиток проектів в Україні:

     

    - Як почесний представник Вільного і Ганзейського міста Гамбург в Одесі хочу відзначити, що німецька компанія HHLA Гамбурзького порту з оборотом понад 1,25 млрд євро, є системним і найпотужнішим німецьким інвестором в морську транспортну галузь України. За 20 років тісної взаємовигідної співпраці портів Одеси та Гамбурга були не тільки створені нові робочі місця з найвищою соціальною захищеністю, а й активно підтримувалися найважливіші для Одеси і Гамбурга культурні проекти. А сьогодні, в найскладніших економічних умовах, пов'язаних з епідеміологічною карантинної обстановкою, Гамбург не тільки не зупинив свої інвестиції, а й робить все можливе для збільшення вантажообігу та залучення нових клієнтів.

     

     

    ДОВІДКА. ДП «Контейнерний термінал Одеса» (до 2017 року - ДП «ГПК-Україна») оперує контейнерним терміналом на Карантинному молу Одеського порту з 2001 р. Проект розширення терміналу компанія реалізує спільно з АМПУ в особі адміністрації Одеського порту з 2019 р. Перший і другий пускові комплекси проекту, до яких входять, в т.ч. нові державні причали 1-к і 2-к, введені в експлуатацію восени 2014 р. ДП «КТО» є одним з найбільших платників податків Одеського регіону: в 2018 р. до бюджетів усіх рівнів компанія перерахувала 390 млн. грн. За підсумками 2019 року «Контейнерний термінал Одеса» посів друге місце в міжнародному рейтингу лідерів Чорноморських контейнерних терміналів.

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    2

     

  • Tue, 27 Oct 2020 06:04:14 +0000: Ремонтні роботи - Адміністрація Одеського морського порту

    У зв'язку з ремонтними роботами, що проводяться ПАТ «Одесагаз» на міському газопроводі, буде відсутнє гаряче водопостачання на об'єктах порту з 09-00 до 17-30 28.10.2020 р.  

     

     

  • Tue, 20 Oct 2020 09:59:08 +0000: Торговий аташе Генконсульства Туреччини в Одесі знайомилась з Одеським портом - Адміністрація Одеського морського порту

    19 жовтня відбувся ознайомчий візит до Одеського порту нещодавно призначеного Торгового аташе Генерального консульства Турецької республіки в Одесі пані Діджле Темізсой. В ході візиту відбулась зустріч дипломата з начальником адміністрації порту Русланом Сахаутдіновим.

     

    Очільник підприємства розповів гості про функції, які покладені на адміністрацію порту, і коротко охарактеризував номенклатуру вантажопотоків, що проходять через його причали. Р.Сахаутдінов високо оцінив співробітництво Одеського порту з турецькими портами та транспортно-логістичними компаніями. За його словами, особливо успішно розвивається взаємодія в сфері контейнерних перевезень, зокрема налагоджені тісні зв’язки з терміналом Стамбульського порту.

     

    Ведучи мову про виробничі потужності Одеського порту, Р.Сахаутдінов зауважив, що хоча порт невеликий за площею - всього 160 га, але його технічні і інфраструктурні можливості дозволяють використовувати кожен гектар з максимальною ефективністю. Ще більше ці можливості зростуть після реалізації ряду інвестиційних проектів, які були представлені пані Торговому аташе у вигляді презентації. Зокрема, на прикладі проектів розвитку контейнерних терміналів на Карантинному молу і в Хлібній гавані, будівництва причалу №1-з та реконструкції причалу №7 була продемонстрована динаміка збільшення у перспективі пропускної спроможності порту з 50 до 65 мільйонів тонн вантажів на рік.

     

    Пані Діджле Темізсой зі свого боку цікавилась - у яких інвестиціях з боку турецького бізнесу зацікавлений Одеський порт, та обіцяла сприяння у розвитку двосторонніх ділових зв’язків.

     

    На завершення візиту для турецької гості була організована автомобільна екскурсія терміналами порту, під час якої вона могла наочно ознайомитися з виробничими можливостями підприємства.

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    2020102001   

  • Thu, 15 Oct 2020 09:02:54 +0000: Одеський порт представляв Україну на щорічній міжнародній туристичній виставці-конференції Seatrade Cruise - Адміністрація Одеського морського порту

    Варіанти виходу круїзного бізнесу з коронавірусної кризи і передбачувані терміни повної «реабілітації» індустрії морських подорожей у період post-covid стали основними темами щорічної міжнародної туристичної виставки-конференції Seatrade Cruise. Форум, який відбувся на днях у віртуальному режимі, об’єднав на електронній дискусійній платформі представників провідних світових туроператорів, міжнародних пасажирських портів і топ-менеджерів більше 30 круїзних ліній.

     

    Україну на Seatrade Cruise Virtual представляв Одеський порт. Загалом впродовж трьох днів роботи виставки українська сторона провела на своєму віртуальному стенді п'ятнадцять зустрічей В2В («бі-ту-бі») з міжнародними партнерами, серед яких були представники круїзних ліній Pullmantur Cruises, Compagnie Du Ponant, Scenic Luxury Tours, Virgin Voyages, Princess Cruises, Fred Olsen Cruise Line, SilverSea Cruises і Azamara Cruises.

     

    За словами начальника адміністрації Одеського порту Руслана Сахаутдінова, переважна більшість учасників переговорів проявили інтерес до Чорноморського регіону та підтвердили наміри відновити круїзні маршрути північніше Босфору у 2021-2022 рр.

     

    - Насправді оптимістичною новиною для нас стала спільна заява компаній SilverSea Cruises і Azamara Cruises, які входять в американський холдинг Royal Caribbean Cruises, про те, що департамент безпеки вказаного холдингу визнав Чорноморський регіон абсолютно безпечним для пасажирів, - розповів Р.Сахаутдінов. – Ця заява по суті підтверджує актуальність 14 заявок на суднозаходи в Одеський порт круїзних лайнерів цих двох компаній у 2021-22 рр. Більше того, дана заява є знаковою для всіх пасажирських портів Чорного моря, якщо взяти до уваги той факт, що протягом останніх п’яти років американський департамент з безпеки взагалі не рекомендував заходи круїзних лайнерів в деякі порти Східного Середземномор’я і у Чорне море у зв’язку з політичною нестабільністю у вказаних регіонах.

     

    Як зазначив далі начальник адміністрації Одеського порту, виставка-конференція Seatrade Cruise Virtual засвідчила готовність більшості гравців круїзного ринку відновлювати бізнес на нових принципах гарантування безпеки туристів в умовах епідемії вірусних захворювань. Гарантією успішного «старту», ​​за словами експертів, є тісна взаємодія трьох сторін: держави (міських структур), порту і круїзних ліній, які планують здійснювати суднозаходи в період post-covid. Саме така тристороння співпраця дозволить максимально убезпечити пасажирів, які прибувають на круїзних лайнерах в порт (місто), місцевих жителів, а також вчасно відреагувати на спалах інфекції на борту судна і запобігти подальшому поширенню вірусу. За попередніми прогнозами, озвученими на туристичному форумі, повністю відновитися круїзна індустрія буде здатна не раніше, ніж у 2022 році. У цьому контексті найоптимістичніший сценарій наступного року – відновлення обсягів круїзних перевезень на 50-70% у порівнянні з докризовими показниками.

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    2020101501

  • Tue, 13 Oct 2020 02:29:04 +0000: Делегація порту Гданськ побувала в Одеському порту - Адміністрація Одеського морського порту

    12 жовтня Одеський порт відвідала делегація польського порту Гданськ на чолі з Головою правління адміністрації порту паном Лукашем Грейнке. Гостей вітав Руслан Сахаутдінов - начальник адміністрації Одеського порту. Ділова зустріч представників топ-менеджменту найбільших портів двох країн відбулась у переддень проведення масштабного двостороннього форуму «Перспективи співпраці України та Польщі: реалізація спільних ініціатив та проектів у сфері транспорту та енергетики».

      

    В Одеському порту гості з Гданська здійснили ознайомчу екскурсію по акваторії на борту пасажирського катамарана «Хаджибей». Під час екскурсії Р.Сахаутдінов ознайомив польських колег зі спеціалізацією вантажних терміналів за номенклатурою перевалки, навів приклади співпраці адміністрації порту з провідними світовими компаніями у сфері перевалки контейнерних і зернових вантажів, коротко охарактеризував проекти розвитку виробничих потужностей підприємства. Відповідаючи на запитання гостей, начальник адміністрації порту торкнувся аспектів функціонування міжнародних транспортних коридорів, які проходять через Гданськ і Одесу, оцінив перспективи можливого запуску контейнерного потягу між двома портами.

     

    Пан Лукаш Грейнке від імені своїх колег тепло подякував Р.Сахаутдінову за змістовний діалог. Насамкінець зустрічі сторони обмінялись контактами на рівні профільних спеціалістів та домовились спільно сприяти активізації транзитних вантажопотоків на Чорноморсько-Балтійському напрямку.

     

    Довідково.

    Гданський порт за обсягами вантажоперевалки – 40 млн. тонн на рік - впевнено займає сьому позицію у ТОП-10 портів Балтійського моря. Пропускна спроможність підприємства з перевалки контейнерів складає 3 млн. TEU на рік. На долю порту припадає 46 % вантажопотоку усіх морських портів Польщі, а також 60 % контейнерних і 85% нафтових вантажів (нафта і нафтопродукти). Влітку 2017 року порт Гданськ прийняв судно OOCL Hong Kong (L=399,87m, прапор – Гонконг) – перший у світі контейнеровоз, вмістимість якого перевищила 21 000 TEU.

     

    Адміністрація Одеського морського порту

     

    1

     

     

    2

     

     

    3